Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Spør han deg om å bli med? Føler det er så mange venner som klager over at mennene deres drar på julebord uten dem, uten en gang å spørre om de vil være med. Er det det som er normalt å gjøre? Trodde julebord var en greie man liksom skulle ha med seg mannen eller kona si på. Anonymous poster hash: 1eda0...0d1
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Vi har begge jobber der julebord, blåturer og sommerfester er kun for de ansatte. For min del er det helt greit. Liker selv best reine jobbfester uten partnere. Da kan jeg skravle med jentene på jobb og drikke vin uten å måtte underholde mannen Anonymous poster hash: e937b...878
MamaLadyBug Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 (endret) jeg og mannen har aldri vært på julebord sammen. Og det er helt greit Vi gjør stort sett alt annet sammen. Endret 24. november 2013 av MamaLadyBug
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Ja han spør alltid. Jeg var med en gang og aldri igjen. Hans kollegaer er ikke min type folk. Så han går nå alene. Anonymous poster hash: 9af80...0c4
Gjest Kransekakestanga Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Det kommer jo helt an på hvor du jobber. Jeg jobber i kommunen, og her har vi julebord med kun oss i avdelingen. Vi ordner og betaler alt selv. På jobben til mannen min har de julebord som går over en hel helg, ofte på høyfjellshotell eller lignende. Der betaler firmaet alt, og alle kan ha med ektefelle/samboer. Vi er bare jenter på jobben og tror ikke mannen min hadde syntes det hadde vært så himla gøy å være med oss.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 På mannens jobb er det alltid julebord med partner. Gjerne en helg i en storby, hotellweekend, ball etc. Mens på min arbeidsplass er det alltid julebord uten partner, kun oss ansatte. Min arbeidsplass kan også dra på hotellweekend etc, men aldri utenlands. Så hos oss er det mannen som må sitte hjemme mens jeg er på julebord Anonymous poster hash: 495a8...cbf
Frøken Ubesluttsom Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 Noen bedrifter har faktisk julebord for kun ansatte, der de ikke "får lov" å ha med samboere/ektefeller etc.... På min samboers jobb har de det sånn... Plager meg ikke. Jeg drar også på julebord aleine. Ser ikke problemet.... Vi er så mye sammen og er flinke til å finne på ting sammen ellers så......
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 24. november 2013 #8 Skrevet 24. november 2013 Samboerens jobb har julebord kun for ansatte, nå må jo de koste på alle sammen overnatting på hotell den aktuelle natten også (billigere enn å sove på brakkene) Så jeg forstår det godt, dessuten, å skulle klare å skaffe barnevakt fra torsdag til fredag er ikke lett
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #9 Skrevet 25. november 2013 Jeg jobber på sykehus og her er ikke partnere bedt, og vi må betale for julebordet selv. Mannen min jobber i apotek, men de har foreløpig ikke hatt med partnere. Anonymous poster hash: ee414...23d
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #10 Skrevet 25. november 2013 I min jobb har vi julebord uten partnere, i hans jobb er det med partnere. I hans jobb som regel en hel helg. Han drar på julebord hvis jeg er med, hvis jeg ikke vil/kan, så vil han helst være hjemme. Vi gjør mye sammen, kan godt gjøre ting hver for oss, men å gå på fest uten meg; det liker han ikke. Anonymous poster hash: 9c63e...2a7
Wopi Skrevet 25. november 2013 #11 Skrevet 25. november 2013 Våre jobber har julebord uten følge. Ganske normalt, vil jeg mene!
MrsMilla Skrevet 25. november 2013 #12 Skrevet 25. november 2013 Kommer an på julebordet. Ofte er man invitert med følge, da er man jo selvfølgelig med, men om ikke begge er invitert, drar man alene.
*Miss Marple* Skrevet 25. november 2013 #13 Skrevet 25. november 2013 Hvis de får ha partnere med, blir jeg selvsagt spurt. Men nå har firmaet hans julebord i en annen by uten partnere, så da gidder ikke han å reise heller. Hadde jeg fått være med, hadde vi nok tatt det som en weekendtur. På min jobb er heller ikke partnerene med, noe jeg syns er dumt, siden vi så sjelden er ute sammen.
Monajenten Skrevet 25. november 2013 #14 Skrevet 25. november 2013 Her er det også julebord uten partnere da det er mange ansatte. Vi hadde begge to selvsagt spurt om partnere også var invitert.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #15 Skrevet 25. november 2013 Min mann har julebord i år, med partnere. Vi får ikke barnevakt, så jeg må bli hjemme. Har sagt mannen bare må dra, men han er i tvil om han har lyst. Så vi får se til helga om han drar eller ikke. Anonymous poster hash: 936a7...555
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #16 Skrevet 25. november 2013 Mannen jobber i kommunen og hos ham er det ikke vanlig at man kan ta med partneren sin. I min jobb er det i så fall spesifisert i innbydelsen hvis det også gjelder partner. Normalt sett er det kun ansatte på julebord hos oss også. Anonymous poster hash: 8bd23...ae8
Kanutten83 Skrevet 25. november 2013 #17 Skrevet 25. november 2013 I mannens bedrift og med tilhørende leverandører er julebord kun for ansatte og enkelte avd (leverandører), og alltid uten partner, så jeg og mannen har aldri vært på julebord sammen. Helt greit det, ikke savnet å være med
*SommerFrisk* Skrevet 25. november 2013 #18 Skrevet 25. november 2013 Dersom julebordet er lagt opp til at man kan ta med følge, så synes jeg det er merkelig å ikke invitere med parteren sin. Her drar vi sammen, det gjør de andre i firmaet også
frk.Lykkeliten<3 Skrevet 25. november 2013 #19 Skrevet 25. november 2013 er ikke juletrefest for familie mens julebord for ansatte ? sånn jeg er vant med hvertfall
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #20 Skrevet 25. november 2013 er ikke juletrefest for familie mens julebord for ansatte ? sånn jeg er vant med hvertfall Eh, det er vel ikke helt sammenlignbart. Tror heller ikke det er like vanlig at arbeidsgiver arrangerer juletrefest. Anonymous poster hash: a096c...bad
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #21 Skrevet 25. november 2013 Han spør aldri, for det er aldri med følge.. Noe jeg syns er greit.. Hadde det vært med følge, og han ikke hadde spurt, så hadde jeg blitt irritert.. Anonymous poster hash: cda64...cc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå