Gå til innhold

Hvilken uke sier dere at dere er i??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skjønner ikke noe jeg... For to uker siden,fikk jeg beskjed fra riksen: gratulerer du er gravid. Du er nå 4 uker! Og når jeg teller to uker til,blir det 6... Så,for meg,er det 6. Uka,og derfor 6+1 idag!! Jeg er ikke fullgåtte 6 uker enda,før mandagen... Sånn sier jeg det.

Skjønner ikke noe jeg... For to uker siden,fikk jeg beskjed fra riksen: gratulerer du er gravid. Du er nå 4 uker! Og når jeg teller to uker til,blir det 6... Så,for meg,er det 6. Uka,og derfor 6+1 idag!! Jeg er ikke fullgåtte 6 uker enda,før mandagen... Sånn sier jeg det.

Når du er 6+0 er du 6 fullgåtte uker.

6+5 er 6 fullgåtte + 5 dager.

Anonymous poster hash: ad7b8...e8f

så jeg er egentlig bare 5 uker nå da? 5+2?? Fullgåtte 5uker,men trer inn i min sjette uke nå???Men da stemmer det jo ikke med det fastlegen min sa sist,og ikke det riksen sa nå!?!

Nei,dette får jeg nok en good forklaring på,om to uker,for da er vi i uke 8, og tidlig UL. :)

Ja meg 123, hvis du er 6+1 fullgåtte, kan du si at du er i uke 7 ikke sant? Selvom det ikke er så mange som teller på den måten virker det som.

Akkurat som jeg sier at jeg er 29 år, ikke at jeg er i mitt 30 år selvom det også er riktig... hi hi :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...