Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 jeg har flyttet ut og vi er separerte. Han har nå blitt helt annerledes ifht det å snakke om volden, sier at det er hans feil, at han nå forstår hvor galt det er osv. Han sier at han skal begynne å ta seg av familien og være tilstede, støtte meg osv.. Jeg vet ikke om jeg har følelser for han lengre, men kjenner et stikk når jeg tenker på at en annen dame kan overta en 'ordentlig oppdradd' mann som nå i tillegg har økonomien og alt på stell. Skulle jeg gitt meg over og ikke brydd meg om hva familie og venner sier? Tenk hvis han HAR forandret seg så totalt da?! Anonymous poster hash: 459a1...d0b
Fru Ugle Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Hvis han har det og elsker deg, vil han ikke la en annen dame overta med det første! La han få bevise sin endring en god stund framover. Det tar TID for en voldsmann å endre sitt atferdsmønster. Det er ikke gjort etter et par timer hos ATV...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Hva om du blir med på noen av timene hans? Sånn at du kan snakke med han og behandleren og om forholdet deres..? Hva du skal gjøre er vanskelig å råde deg til.. Anonymous poster hash: 5b1d2...281
Siamese Hellhound Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Jeg tenker at det kanskje vil være lettere å falle tilbake til det gamle mønsteret sammen med deg enn med noen han begynner på nytt med. Men det er jo umulig å vite...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Hvis han har det og elsker deg, vil han ikke la en annen dame overta med det første! La han få bevise sin endring en god stund framover. Det tar TID for en voldsmann å endre sitt atferdsmønster. Det er ikke gjort etter et par timer hos ATV... Jeg vet det. Samtidig, så vil han ikke gå på gress som han sier. Han må vite det NÅ om jeg kommer til å satse eller ikke. Jeg skjønner det på en måte, men samtidig blir det vanskelig. Jeg har han ikke gående slik mens jeg styrer på med andre. Jeg har helt fått avsmak på menn:/ Føler at han stresser for å finne ut om han kan hoppe videre til neste... Vanskelig dette. Men takk for svar:) hi Anonymous poster hash: 459a1...d0b
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #6 Skrevet 25. november 2013 Hvis han har det og elsker deg, vil han ikke la en annen dame overta med det første! La han få bevise sin endring en god stund framover. Det tar TID for en voldsmann å endre sitt atferdsmønster. Det er ikke gjort etter et par timer hos ATV...Jeg vet det. Samtidig, så vil han ikke gå på gress som han sier. Han må vite det NÅ om jeg kommer til å satse eller ikke. Jeg skjønner det på en måte, men samtidig blir det vanskelig. Jeg har han ikke gående slik mens jeg styrer på med andre. Jeg har helt fått avsmak på menn:/ Føler at han stresser for å finne ut om han kan hoppe videre til neste... Vanskelig dette. Men takk for svar:) hi Anonymous poster hash: 459a1...d0b Hvis han stiller slike krav hadde jeg ikke giddet å bruke mer tid på fyren. Anonymous poster hash: 8c93d...9b9
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #7 Skrevet 25. november 2013 han står ikke i en posisjon der han kan stille krav til deg. han manipulerer deg mer enn han gjør deg godt. så flott du er som har klart å hjelpe han. men han vil aldri forandre seg mot deg. du er hans vaneoffer. det vil du alltid bli. Anonymous poster hash: e7ecd...517
Fru Ugle Skrevet 25. november 2013 #8 Skrevet 25. november 2013 Hvis han har det og elsker deg, vil han ikke la en annen dame overta med det første! La han få bevise sin endring en god stund framover. Det tar TID for en voldsmann å endre sitt atferdsmønster. Det er ikke gjort etter et par timer hos ATV... Jeg vet det. Samtidig, så vil han ikke gå på gress som han sier. Han må vite det NÅ om jeg kommer til å satse eller ikke. Jeg skjønner det på en måte, men samtidig blir det vanskelig. Jeg har han ikke gående slik mens jeg styrer på med andre. Jeg har helt fått avsmak på menn:/ Føler at han stresser for å finne ut om han kan hoppe videre til neste... Vanskelig dette. Men takk for svar:) hiAnonymous poster hash: 459a1...d0b Et sånt svar tyder på at hans holdning til deg er langt fra sunn og normal..og at han ikke har endret seg såpass at du bør vente på han...bare be han gjøre det han føler er riktig for han, og at du behøver mer tid. Hvis han er så desperat etter å finne en ny, så får han bare hoppe videre til neste blomst! Hvorfor skulle han ha sånn hastverk hvis du er den rette for Han?! Dette lukter manipulering, som en annen skriver over her.... Han er redd for at DU skal finne en ny høres det ut som. Sett grenser for han, og stå på ditt svar om tid, det er det han fortjener, og om han har forandret seg/kommer til å forandre seg, så respekterer han det......
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #9 Skrevet 25. november 2013 Hvis han har det og elsker deg, vil han ikke la en annen dame overta med det første! La han få bevise sin endring en god stund framover. Det tar TID for en voldsmann å endre sitt atferdsmønster. Det er ikke gjort etter et par timer hos ATV...Jeg vet det. Samtidig, så vil han ikke gå på gress som han sier. Han må vite det NÅ om jeg kommer til å satse eller ikke. Jeg skjønner det på en måte, men samtidig blir det vanskelig. Jeg har han ikke gående slik mens jeg styrer på med andre. Jeg har helt fått avsmak på menn:/ Føler at han stresser for å finne ut om han kan hoppe videre til neste... Vanskelig dette. Men takk for svar:)hiAnonymous poster hash: 459a1...d0b Et sånt svar tyder på at hans holdning til deg er langt fra sunn og normal..og at han ikke har endret seg såpass at du bør vente på han...bare be han gjøre det han føler er riktig for han, og at du behøver mer tid. Hvis han er så desperat etter å finne en ny, så får han bare hoppe videre til neste blomst! Hvorfor skulle han ha sånn hastverk hvis du er den rette for Han?! Dette lukter manipulering, som en annen skriver over her.... Han er redd for at DU skal finne en ny høres det ut som. Sett grenser for han, og stå på ditt svar om tid, det er det han fortjener, og om han har forandret seg/kommer til å forandre seg, så respekterer han det...... Takk for svar. Jeg vet du/dere har rett. Det er bare så vanskelig siden jeg ønsker at alt skal være bra, at jeg ikke skulle måtte oppleve dette. Men samtidig har jeg kommet så langt nå. Mentalt har jeg jo gått fra han mange ganger. Er ganske overrasket over meg selv igrunn:) Tenker at han har mer grunnleggende problemer som ikke kan løses over natta. Det er på tide at jeg begynner å få det litt bra i livet.. Han får gjøre som han vil. Men jeg forstår jo at han sliter. Pause i forhold fører jo sjelden noe bra med seg. hi Anonymous poster hash: 459a1...d0b
Fru Ugle Skrevet 26. november 2013 #10 Skrevet 26. november 2013 Du gjør det rette, men jeg skjønner at det er vondt i starten. Etterhvert vil du få mer perspektiv over ting og du forstår at du har tatt det rette valget ifm å forlate han. Du har vært sterk! Ikke la han dra deg ned igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå