Gå til innhold

Skal selge stellekommode

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg ta for den? Brukt i et år og har ingen skader. Er store skuffer og pene håndtak.

Anonymous poster hash: b0866...880

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på salgssider hvor prisene ligger. Jeg tenker halv pris eller mindre. Det er mange som selger utstyr og folk flest er ute etter å gjøre et kupp når de skal kjøpe brukt. Blir det for nært fullpris så opplever jeg at folk heller velger å kjøpe nytt. 

Det mange ikke tenker på når de selger sakene sine er at det finnes rimeligere alternativ i butikkene som er like fine og like gode som det man selv har betalt mye mer for. Har man mulighet til å kjøpe et stellebord for 4000 kr så velger man heller et nytt til 4000 enn ett brukt til 4000. Det finnes flere av dem som velger brukt fordi det er et rimeligere alternativ enn det finnes av dem som er genuint opptatt av gjenbruk og betaler i dyre dommer for det. Men det er min mening da ;) 

Hva slags stellebord har du og hva er nyprisen på det? 

Skrevet

Når jeg skal selge noe så sjekker jeg hva lignende ellers blir solgt for på finn, da er det lettere å få et inntrykk av hva varen er verdt. Ofte så legger jeg meg under, for å sikre at jeg får solgt da jeg bruke selge for å bli kvitt ting og ikke fordi jeg trenger pengene sårt.

Ellers så er vel stort sett halv pris gjengs på brukte varer.

Anonymous poster hash: e2ffc...32f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...