Gå til innhold

Hvorfor vant Daria over Mari?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På andre fallet i vannet? Mari datt jo ikke ut i vannet!

Anonymous poster hash: 5a517...aee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den som mister stokken med begge beina er ute. Daria hadde et bein over stokken, mens Mari hoppet av med begge sine.... I alle fall slik de har beskrevet reglene ved tidligere tømmerstokkrulling. Begge beine må i vannet for å tape, ergo av stokken.

Anonymous poster hash: a2883...db0
Skrevet

Utrolig dårlig gjort, uavhengig av hvem jeg heiet på, for hadde ingen favoritt. Burde i det minste ikke blitt mer enn uavgjort.

Anonymous poster hash: 8dbf8...205
Skrevet

Mari tabbet seg ut.... Hun trodde hun vant og hoppet av for tidlig :-)

Skrevet

Hurra for at daria vant!! :-)

Anonymous poster hash: 38556...6a3
Skrevet

Utrolig dårlig gjort, uavhengig av hvem jeg heiet på, for hadde ingen favoritt. Burde i det minste ikke blitt mer enn uavgjort.

Anonymous poster hash: 8dbf8...205

Det er ikke dårlig gjort. Reglene sier at den som slipper stokken med begge beina først taper runden. I dette tilfellet hoppet Mari av stokken med begge beina da Daria fortsatt hadde ett bein på stokken, ergo Mari tapte. Mer rettferdig kan det ikke bli.

Anonymous poster hash: ffe2c...9c9

Skrevet

Daria hadde jo fått tips fra Morten om å ikke ha beina i vannet først, så hun prøvde vel å holde en fot over vannet på stokken slik at evt mari gikk av/ gikk i vannet først. Smart sier nå jeg, synes Daria fortjente å vinne.

Skrevet

Men han Morten virker jo noe ustabil. Skifter mening om førstekjempe flere ganger og angrer seg når han har valgt.

Etter reaksjonen hans da han ble valgt til førstekjempe syns jeg det var helt ok at de ikke klarte ukesoppdraget. Furter som en drittunge gjorde han og.

Anonymous poster hash: b51c0...fec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...