I scream for icecream! Skrevet 25. november 2013 #26 Skrevet 25. november 2013 Da har jeg vært hos legen og dere har rett... Det var betent. Fikk pencilin av legen og fikk beskjed om å kjøpe en type sår salve som gheter bacimycin og at jeg kunne bruke kompress i stede for plaster. Kunne dusje som normalt Tusen takk for at dere tok dere tia til og svare meg Anonymous poster hash: b3e11...383 Bacimycin er kjempebra! Jeg fikk infeksjon i en tatovering, og smurte på det i noen dager. Ble helt bra veldig fort.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #27 Skrevet 25. november 2013 hva ble du operert for? Skal ha kikkehullsoperasjon i skuldra om 3 uker. Gruer meg som pokker. Anonymous poster hash: fe465...017 Unngå sukker og andre raske karbohydrater frem til operasjonen og til såret er grodd etterpå så har du mindre risiko for betennelser. Du kan evt også ta tilskudd med sink og C-vitamin, men C-vitaminene skal du i så fall slutte med 2-3 dager før operasjonen. Anonymous poster hash: cbacf...ccc
Todii Skrevet 26. november 2013 #28 Skrevet 26. november 2013 hva ble du operert for? Skal ha kikkehullsoperasjon i skuldra om 3 uker. Gruer meg som pokker. Anonymous poster hash: fe465...017 Unngå sukker og andre raske karbohydrater frem til operasjonen og til såret er grodd etterpå så har du mindre risiko for betennelser. Du kan evt også ta tilskudd med sink og C-vitamin, men C-vitaminene skal du i så fall slutte med 2-3 dager før operasjonen. Anonymous poster hash: cbacf...ccc Tusen takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå