Gå til innhold

Bruker dere mest Burberry eller Dior til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i huset er favoritten HM. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gullbelagte tøfler og barnehagesekk fra LV er et must! 

Skrevet

Vi har personal shoppers. Les arvetøy. Ellers går det mye i Chanel selvsagt. Til alle sammen uavhengig av rase og kjønn.

Skrevet

men ikke de kommerse med små logoer vel? De er jo såå 2011. 

Skrevet

men ikke de kommerse med små logoer vel? De er jo såå 2011. 

Det er selvsagt vintermodellen fra 2014 som er flydd inn fra Paris, kun det beste er godt nok for mine dulleprinser

Skrevet

Teller hjemmestrikka? MM- "MorMor"? :P

Skrevet

Faktisk: Burberry. En arvet genser, riktignok. ;) Dvs, ingen Dior her i huset. Mitt liv er fattig.

Skrevet

Det går nok mye på hm ja. Likevel vil jeg si at om jeg skulle falle for fristelsen å kjøpe ett Burberry plagg til ungen, så hadde jeg gjort det med god samvittighet.

Greit nok. Ikke fornuftig. Men hva i livet er egentlig fornuftig?

Er det fornuftig å ha to biler i 5oo tusen kroners klassen på gårdsplassen under dekke av at "jeg bare måtte ha en trygg bil og det må jeg betale for"

Er det fornuftig å hoppe på en Londontur under dekke av at jeg skal bare shoppe litt og det er så billig der.(Har akkurat kommet hjem fra London så snakker om meg selv)

Er det fornuftig å legge haugevis av tusen i innredning av bolig, under dekke av at det virkelig trengs?( I mitt tilfelle trengs det sjelden, men er som regel lei av det gamle og vil oppdatere meg)

Kunne vel egentlig ramset opp flere eksempler på hva som er legitimt å "trenge" i forhold til hva som ikke er legitimt.

Til sist. Kan vi finne på noe fornuftig grunn til å ønske seg gull og diamanter til jul? De varmer jo ikke en gang:)

Skrevet

Hos oss er det lite HM, mest fordi jeg sjelden synes jeg finner noe fint der. Og fordi 8-åringen har lært på skolen at man helst ikke bør handle der fordi klærne er laget av barnearbeidere (det gjør meg såpass irritert at læreren legger seg borti det at jeg har handlet litt mer på trass i etterkant).

Snobbemerkene holder jeg meg langt unna. Liker ikke signaleffekten. Vil ikke ha bil til 500 000 eller diamanter heller. Jenta arvet nylig en Calvin Klein Jeans og den smuglet jeg unna. Ville skammet meg over å sende henne ut i verden med en sånn bukse faktisk.

Skrevet

Har nettopp kjøpt håndlaget redesign fra vår lokale attføringsbedrift. Knallkult! Ikke mer h&m her. Eller jo, må ha ny turndrakt og turntøfler, men ellers blir det håndlaget redesign fra gamle gardiner fra nå av. Det er statement det! Hehe.

Skrevet

Har alltid satset på årgangsklær.

Litt som fin vin, ikke sant?

Mener at 2001 årgangen er fin for en fra 2007 som igjen er en helt  ålreit årgang for en fra 2011.

Skrevet

Veslejenta har en enorm fascinasjon for Burberryveska til bestemoren og henter den frem ukentlig når hun er der. Men det er det nærmeste hun kommer den type merker til hun tjener egne penger og betaler selv :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...