kmama Skrevet 24. november 2013 #1 Del Skrevet 24. november 2013 Vi har gått til innkjøp av en Nestle risgrøt med mais og banan, men hadde helst lyst til å starte med en "ren" grøtsmak - men dette var den som selges i butikkene her vi bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DaTuMa Skrevet 24. november 2013 #2 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg har kjøpt mel på helsekosten og koker grøt selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 24. november 2013 #3 Del Skrevet 24. november 2013 Den risgrøten med mais og banan har ihvertfall vært stor suksess på begge mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Angelica:) Skrevet 24. november 2013 #4 Del Skrevet 24. november 2013 Den risgrøten med mais og banan har ihvertfall vært stor suksess på begge mine Her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MamsenMedToSmå Skrevet 24. november 2013 #5 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg startet med hirsegrøt fra holle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elma82 Skrevet 24. november 2013 #6 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg har også startet med hirsegrøt fra Holle. Eller, vi begynte med den Nestegrøten til Storebror, men han fikk så veldig forstoppelse av den, så måtte bare slutte og gikk så over til hirse (og blandet i sviskemos for magen). Med Lillesøster begynte jeg rett på hirsegrøt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abella Skrevet 24. november 2013 #7 Del Skrevet 24. november 2013 Mine har ikke fått grøt som første mat. Men da de begynte med grøt laget jeg hirsegrøt som jeg kokte av hirsemel. Blandet som regel inn litt fruktmos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaiBaby13 Skrevet 25. november 2013 #8 Del Skrevet 25. november 2013 Risgrøten som heter hippo eller noe sånt, 4 mnd + Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythia Skrevet 25. november 2013 #9 Del Skrevet 25. november 2013 Banangrøt fra Semper. Blander inn litt sviskemos. Kjøper ikke Nestles produkter pga at de stjeler grunnvannet til de fattigste menneskene i verden for å lage kjøpevann. Blant annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå