Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Eller gjør du ting annerledes enn din mor?er du en bedre mor enn din mamma er? Anonymous poster hash: 88075...0ae
O`Neill Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Jeg er ikke lik min mor. Jeg koser mye med lille, forteller lille at jeg er glad i henne flere ganger om dagen lærer henne at hun kan snakke med meg om alt og har et nært forhold til henne..... Jeg har ikke et slik forhold til min mor..hun mykte opp litt da hun fikk mine søsken..hun forteller de at hun er glad i dem og er bekymret for dem og er en helt annen mamma enn sånn hun var mot meg.. (jeg er noen år eldre enn mine søsken og fra et tidl ekteskap.)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Nei, jeg er ikke lik min mor som mamma... Anonymous poster hash: 1347a...535
Magia Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Dersom jeg er i tvil om hva jeg skal gjøre, spør jeg meg bare: "hva ville mora mi gjort?" - også gjør jeg motsatt Jeg har absolutt utviklingspotensiale, men jeg er allerede en 1000 ganger bedre mor enn min mor var/er.
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Jeg er mye bedre enn min mor var, men jeg har mine feil jeg og. Kjærlighet får ungene hvertfall, uansett
Isola&Lille+julegave Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 Er ganske ulik min mor. Er ikke en bedre eller dårligere mamma enn henne, bare en annen måte å gjøre ting på.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 I wish! Mamma er en mye roligere person enn meg,med en engels tålmodighet. Jeg har kortere lunte og føler ikke jeg klarer jobben like godt som hun gjorde - men prøver hver dag å gi barna mine like mye kjærlighet og omsorg som mamma gjorde og fortsatt gjør med oss "ungene". <3 mamma <3 Anonymous poster hash: 9eccc...1d1
Ugl@ ruger... Skrevet 24. november 2013 #8 Skrevet 24. november 2013 (endret) Nei, mamma og jeg er veldig forskjellige som personer. Jeg er mer lik pappa når det kommer til personlighet. Om jeg er en bedre mor enn min mor? På visse områder er jeg kansje det. Men vil si at min mor nok er/ har vært bedre enn meg på enkelte ting også. Så går begge veier, vi har våre styrker og svakheter. Jeg er flinkere til å gi klemmer og si at jeg er glad i barna mine enn mamma, men det har mye med hvirdan hennes oppvekst var. Pappa både var og ikke minst er veldig flink til å gi klemmer og si at han er glad i oss. Mamma er flinkere til det med barnebarna nå ser jeg :-) Endret 24. november 2013 av Ugl@ er tilbake...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #9 Skrevet 24. november 2013 Min mamma er verdens beste mamma forresten. Vi er like samtidig som vi er ulike. Men vi vil det beste for våre barn ❤️ Hi Anonymous poster hash: 88075...0ae
Tante Gustava Skrevet 24. november 2013 #11 Skrevet 24. november 2013 Er nok det ja. Selv om jeg i barndommen/ungdommen irriterte meg over at hun var slik hønemor, er jeg det selv. Men jeg hadde jo selv en fantastisk oppvekst, så det er jo ikke så ille å være lik henne alt i alt. Jeg får bare prøve å slippe litt mer taket når barna blir ungdommer, og så håper jeg at jeg ikke blir like lettlurt som hun var...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #12 Skrevet 24. november 2013 Nei! Det håper jeg ikke ..... Anonymous poster hash: 2eac4...310
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #13 Skrevet 24. november 2013 Nei, den dagen jeg blir som hun, håper jeg noen kontakter barnevernet fortløpende. Anonymous poster hash: b1918...149
hit og dit Skrevet 24. november 2013 #14 Skrevet 24. november 2013 Jeg er ikke lik min mor, men min far. Jeg er ikke en bedre mamma en min er/var.
Elsker livet Skrevet 24. november 2013 #15 Skrevet 24. november 2013 Nei. Min mamma er/var karrierekvinne og mye på jobb. Hun er også veldig hard og streng på sin måte samtidig som hun ikke fulgte meg så mye opp når det gjelder detaljene. Jeg måtte selv passe på hvilke klær til hvilket vær, passe klokken, matpakken, leksene osv. Det var f.eks ikke noen kjære mor om jeg var lei meg pga. sosiale situasjoner eller jeg følte jeg ikke taklet ting så godt. Det var bare sparke meg ut i det og si ta deg sammen. Dette klarer du, og klarer du det ikke så later du som. Hun forventet også at vi skulle ta igjen om noen pellet oss på nesen. Jeg er mye mykere, mer tilstedet og mer kontrollerende når det gjelder detaljene. Jeg sitter f.eks sammen med barna eller følger litt med mens de gjør lekser. Jeg lar også barna ta ting mer i sitt tempo og de får slippe unna situasjoner som er ubehagelige når det er mulig. Men jeg er nok litt mer hissig enn min mor, og er nok mer høylytt overfor barna når jeg ikke syns de oppfører seg. Min mors blikk var ofte nok til å få oss til å ta oss sammen. Er noen ufine mot mine barn lærer jeg de at de ikke skal ta igjen, men være overbærende og trygge nok på seg selv til at de til enn viss grad klarer å overse det. Helt ærlig syns jeg selv at jeg er enn bedre mor.
valkyrien Skrevet 24. november 2013 #16 Skrevet 24. november 2013 Dersom jeg er i tvil om hva jeg skal gjøre, spør jeg meg bare: "hva ville mora mi gjort?" - også gjør jeg motsatt Jeg har absolutt utviklingspotensiale, men jeg er allerede en 1000 ganger bedre mor enn min mor var/er. Som om jeg skulle skrevet det selv
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #17 Skrevet 24. november 2013 Jeg prøver å være en mye bedre mor enn min var.. Jeg har øyeblikk innimellom der jeg tenker at det var likt som mamma, og prøver å lære av det.. Jeg er ikke perfekt, men jeg er bedre mamma en min mamma... Vi er og ganske forskjellige.. Anonymous poster hash: 6db0e...b34
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #18 Skrevet 24. november 2013 Jeg er ganske lik mamma egentlig. Vi er veldig utolmodig når det gjelder barn,tåler ikke gris,blir fort stresset osv. Men mamma ga oss ris som en del av oppdragelsen å det vet jeg med meg selv at jeg aldri kommer til å gjøre. Når jeg blir for sint på sønnen min så går jeg ut av rommet å sitter alene i noen minutter så jeg får roet meg ned før jeg går inn igjen til barnet. Anonymous poster hash: d80de...5ed
Voilà Skrevet 24. november 2013 #19 Skrevet 24. november 2013 Mamma er absolutt en bedre mor enn meg. Skulle ønske at jeg var akkurat som henne, men jeg har jo fortsatt litt tid til å utvikle meg Nå er meg og mamma veldig forskjellig i utgangspunktet, selv om vi er kjempegode venner, men vi har samme syn på det som er viktigst hos oss. Pappa er veldig lik som forelder som mamma er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå