Gå til innhold

Hårfjerning. Hva bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barbering, voks, epilator, hårfjeringskrem eller noe annet?

Jeg har ganske kraftig hårvekst så det blir veldig stivt når det vokser ut igjen. Vurderer voksing.

Aldri prøvd det før. Men har prøvd epilator og det var bare tortur for beina. Dra forsiktig ut et og et hår var vondt.

Barbering er veldig dyrt fordi det må gjøres et par ganger i uka.

Noen som anbefaler noe?

Så nettopp reklame for en sånn laser hårfjering på tv. Som bare glir lett over foten og hårene er borte. Erfaringer med den?

Rotete innlegg. Håper noen svarer

Anonymous poster hash: 57b78...e29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker en god "gammeldags" ladyshave på leggene, høvel under armene og trimmer i skrittet.

Tror ikke den på reklamen er då bra som de påstår.

Ville heller ha prøvd å vokse.

Skrevet

Bruker barbering på legger og under armer. Hårfjerningskrem på fifinetten.

Har forresten en sånn lasergreie så du snakker om. Den kjøpte jeg for nesten to år siden, og jeg har ennå ikke prøvd den ;)

Skrevet

Jeg bruker denne barberhøvelen, Får det tilsendt i posten med jevne mellomrom, er mye billigere enn å kjøpe barberblader og skum på butikken

http://www.efi.no/produkter/intuition/

Anonymous poster hash: 6fe9d...4fe
Skrevet

Jeg sverger til intuition! Beste høvelen jeg har prøvd :)

Skrevet

Dyrt å barbere? Jeg har høvelen kjempelenge før jeg bytter. Bytter jo blad, men ikke så ofte at det kjennes på lommeboka... Jeg har mye hårvekst, og har eget regime på det: overleppe vokser jeg selv med varmvoks, vare et par uker. Hals barberes hver dag i dusjen, ellers blir det skjeggstubb. Hake nappes med pinsett ca annenhver dag, blir mer usynlig enn med barbering, voks tar ikke hårene der. Under armer, bein og bikinilinje barberes når jeg gidder. :-)

Jeg sjekket opp at TV2 Hjelper Deg har testa sånn hjemmelaser, og konklusjonen var at det hjelper litt, altså hårveksten blir mindre kraftig og stoppet opp på partier. Jeg skal kjøpe det særlig pga ansiktshårene mine. Kan måtte bruke det i mange omganger, men det kan man jo når man har det hjemme...

Anonymous poster hash: 29ed6...261

Skrevet

Laseren virker bare på mørke hårstrå, så der får ikke jeg mye hjelp. Jeg bruker epilator. Akkurat som med voksing gjør det mindre vondt for hver gang

Skrevet

Brukerstort sett ingenting. Det hender jeg tar håret på leggene med en høvvel, men ellers lar jeg det gro.

Anonymous poster hash: 345c4...567
Skrevet

Epilator her i gården på leggene, høvel ellers.

Jeg har utrolig kraftig hårvekst, med barbering har jeg småstubber dagen etter...med epilator kan leggene hvile i ca en-to uker.

Skrevet

Bruker veet hårfjerningskrem både på legger, armhuler og bikinilinje.

Lenge leve latskapen; smør på, vent 5 minutter, gå i dusjen :-)

Skrevet

Jeg bruker denne barberhøvelen, Får det tilsendt i posten med jevne mellomrom, er mye billigere enn å kjøpe barberblader og skum på butikken http://www.efi.no/produkter/intuition/ Anonymous poster hash: 6fe9d...4fe

Jeg sverger til intuition! Beste høvelen jeg har prøvd :)

Samme her.

Den ser skillelig jalla ut, men er verdens best.

Skrevet

Bruker voks i ansiktet og barberer leggene. Har så kraftig hårvekts på leggene at jeg kan ikke vokse der uten å silblø.

Anonymous poster hash: ca083...626
Skrevet

Jeg får mørke stive hår over hele lårene:(  Tips fpr å fjerne det?

Anonymous poster hash: b6919...21e
Skrevet

så mange som må barbere ansiktet her ?? =/

Hårfjerningskrem har jeg til gode å få til å funke, har prøvd et par ganger (veet??) men håra faller ikke av ? bare stinker.. ikke har jeg kraftig hårvekst heller !

Bruker høvel på legger, under armer og underlivet... ett tips er å kjøpe sånne Bic engangshøvler el, koster nada og du får skarpt blad hver gang du shaver.. for min del shaver jeg hver 2-3 dag, leggene kanskje annahver uke eller mindre.. der gror det sent...

Anonymous poster hash: 81ec7...bc4
Skrevet

Jeg har gått til laser og det funka veldig bra. Men etter jeg var gravid sist kom en del tilbake. Så skal gjøre det på nytt, men ikke før jeg har fått sistemann. barberer i mellomtiden.

Anbefaler laser, det gjør vondt men er verdt det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...