Gå til innhold

Har alle her hatt en fin fødselsopplevelse? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

??? :) 

Anonymous poster hash: 2ff2f...cc2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke første gangen. Andre var ganske så bra :)

Skrevet

Ja det hadde jeg absolutt. Gikk fort og smertefullt, men var en fantastisk opplevelse

Anonymous poster hash: ccefa...f7c

Skrevet

Ja, begge gangene.

Første gikk 5.5 time. De måtte løpe avgårde med henne pga dalende hjerterytme og vann i lunger, men de forberedte meg og forklarte meg godt så var ikke redd. Hun lå kun til observasjon over natten, så ingenting dramatikk.

Andre ble jeg satt igang på, men han snudde seg over til rompa midt under igangsettelsen så det ble keisersnitt istedet. Helt udramatisk dette også siden de bare stoppet igangsettelsen og ks ca 7 timer senere :-)

Skrevet

Ikke første gangen. Det var helt jævlig og med livstruende komplikasjoner for meg. Andre var veldig bra.

Anonymous poster hash: 20df2...1cf

Skrevet

Nei, det vil jeg ikke si at jeg hadde.

Anonymous poster hash: 797e3...de6

Skrevet

Nei, jeg holdt på å dø av blodtap og jeg fikk ikke holdt datteren min de første timene ettersom legene brukte tre timer på å redde meg så fødselen var ingen fin opplevelse. Men resultatet ble jo veldig bra med tanke på at jeg fikk en frisk liten datter :-)

Anonymous poster hash: 5e14c...526
Skrevet

Ja :)

Det var de jævligste timene i mitt liv, men sitter likevel igjen med en positiv opplevelse!

Skrevet

Ja, begge gangene.

Nummer en var babyen ute 3 timer etter at vannet gikk. Riene startet etter vann avgang.

Nummer to startet med rier og hele fødselen tok 1 time og ett kvarter. Lillesøster ble nesten født i ambulansen.

Opplevelsen å være gravid derimot.. Det orker jeg ikke en gang til.

Anonymous poster hash: 4721e...c6a

Skrevet

Nei så absolutt ikke, en forferdelig krise og jævlig opplevelse som har ødelagt meg for livet.

Anonymous poster hash: 1cd95...645

Skrevet

Tre kjempefine fødsler! Ingenting å klage på, hadde glatt gjort det igjen.

Anonymous poster hash: e20bf...e2b

Skrevet

Nei!

Anonymous poster hash: 6ec82...6c5

Skrevet

Nei, jeg syntes det var helt grusomt. Men resultatet ble ganske bra. :P

Anonymous poster hash: be02a...5e1
Skrevet

En fødsel som var langdryg og tung men som jeg ser på som barnemat når jeg sammenligner med den andre fødselen hvor jeg nesten døde pga blodtap.

Anonymous poster hash: ec3b1...90a

Skrevet

Har hatt tre tøffe fødsler, som alle har endt med dramatikk, roping, løpende leger og alarmknapper, men bare den ene resulterte i varige skader.

Likevel er det også en at de største opplevelsene jeg har hatt i livet og er glad jeg har fått erfare noe sånt, selv om jeg veldig veldig gjerne skulle vært den skaden foruten da (var barnet som ble skadet fordi hun satt fast i skuldrene, hun har fått et betydelig handikap).

Anonymous poster hash: 379a4...fbb
Skrevet

Var litt stress å bli satt igang, men når ting først kom ordentlig igang gikk det fint og fort. Helvetes vondt, men en flott opplevelse :)

Skrevet

Jeg hadde en fin fødselsopplevelse. Visst var det både vondt og vanskelig, og underveis tenkte jeg at dette vil jeg aldri være med på igjen, men det var ikke mange timene etter fødselen at jeg gledet meg til neste gang :)

Tror det hjalp å være forberedt på syke smerter..

Og ellers ikke planlegge noe som helst i forhold til hvordan fødselen skal være, for da er det så lett å bli satt litt ut hvis noe skjer som du ikke har planlagt. 

Skrevet

Første, ja :)

Andre, overhodet ikke..

Anonymous poster hash: 0576d...5e2

Skrevet

Begge mine har vært med komplikasjoner men jeg er en rolig person som stoler på at de vet hva de gjør, og har derfor ikke opplevd det som dramatisk selv om begge i og for seg virkelig var det..

Anonymous poster hash: d2e89...266

Skrevet

Nei! 

Anonymous poster hash: 21d04...e66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...