Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Men de gangene vi har samvær vil han alltid være sammen med meg og barnet, han er nesten aldri sammen med barnet alene... Hva kan være grunnen til dette? Jeg sa helt ut av det blå, at jeg ønsket meg to barn, maks tre, og da svarte han med at det holdt med to barn? Når jeg snakker om fremtiden og hva jeg ønsker, nevner han alltid oss/vi. Begynner å lure på om han kanskje kan ha litt følelser for meg kanskje... For er det ikke "normalt" at barnefar har samvær hjemme hos seg, eller med barnet alene? Og i tillegg til at han alltid nevner oss, når han snakker om ting... Anonymous poster hash: d94c6...147
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Men de gangene vi har samvær vil han alltid være sammen med meg og barnet, han er nesten aldri sammen med barnet alene... Hva kan være grunnen til dette? Jeg sa helt ut av det blå, at jeg ønsket meg to barn, maks tre, og da svarte han med at det holdt med to barn? Når jeg snakker om fremtiden og hva jeg ønsker, nevner han alltid oss/vi. Begynner å lure på om han kanskje kan ha litt følelser for meg kanskje... For er det ikke "normalt" at barnefar har samvær hjemme hos seg, eller med barnet alene? Og i tillegg til at han alltid nevner oss, når han snakker om ting... Anonymous poster hash: d94c6...147 Hvor gammelt er barnet da? Og hvor deltagende var han før bruddet? Anonymous poster hash: 68380...4ec
<3 mine søte små<3 Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Det kommer vel ann på hvor gammelt barnet et?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Det kommer vel ann på hvor gammelt barnet et? 3år. Anonymous poster hash: d94c6...147
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Men de gangene vi har samvær vil han alltid være sammen med meg og barnet, han er nesten aldri sammen med barnet alene... Hva kan være grunnen til dette? Jeg sa helt ut av det blå, at jeg ønsket meg to barn, maks tre, og da svarte han med at det holdt med to barn? Når jeg snakker om fremtiden og hva jeg ønsker, nevner han alltid oss/vi. Begynner å lure på om han kanskje kan ha litt følelser for meg kanskje... For er det ikke "normalt" at barnefar har samvær hjemme hos seg, eller med barnet alene? Og i tillegg til at han alltid nevner oss, når han snakker om ting... Anonymous poster hash: d94c6...147 Hvor gammelt er barnet da? Og hvor deltagende var han før bruddet? Anonymous poster hash: 68380...4ec 3.år er barnet. Han har alltid vært med oss, fra da jeg gikk gravid, fødsel og nå. Anonymous poster hash: d94c6...147
<3 mine søte små<3 Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 Kanskje han tror det er slik du ønsker det skal være? Ta å snakk med han. Hvis ikke du liker å ha han der, så fortell han det
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 Spør ham! Anonymous poster hash: fa3e9...8b7
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #8 Skrevet 24. november 2013 Kanskje han tror det er slik du ønsker det skal være? Ta å snakk med han. Hvis ikke du liker å ha han der, så fortell han det Ok, takk! Nei dette her er helt nytt for oss begge, så vet ikke hva som er "normalt". Men har ikke tenkt noe over det før nå, egentlig... Men takk! Skal spørre! Anonymous poster hash: d94c6...147
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå