❤lille stjerne❤ Skrevet 10. desember 2013 #26 Skrevet 10. desember 2013 Uke 15+2 nå og er 2. gangs. Kan kjenne noen små bevegelser av og til som jeg er ganske sikker på at er fosteret. Kjent det i litt over en uke. Mest hvis jeg sitter litt foroverlent så livmoren blir litt presset. Det kan ikke kalles spark og er langt i fra så det kan kjennes utenpå, men som noen små "plopp" inni der. Gleder meg til det blir mer tydelige spark. Med første jenta kjente jeg bevegelser i uke 18, Det er vanlig å kjenne fra uke 18 og fremover med første barnet, noen kjenner det ikke før de er i uke 20-24 visstnok. Det kommer litt an på morkakens plassering.
Gjest Leelu30 Skrevet 10. desember 2013 #27 Skrevet 10. desember 2013 Med førstemann kjente jeg spark i uke 20+2 da hadde jeg morkaka foran. Med nr. 2 kjente jeg spark i uke 13+5, da hadde jeg morkaka bak mot ryggen. Det er 2 år mellom barna
BabyBoom-84 Skrevet 10. desember 2013 #28 Skrevet 10. desember 2013 Når er det vanlig å kjenne bevegelsene utenpå? Jeg kjenner det daglig innvendig, men har ikke klart å kjenne det utenpå enda. Gleder meg til mannen kan kjenne :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå