Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Har noen slitne Høyang "Party" panner som teflonen har løsnet fra. Trenger noen nye, og er på jakt etter kjeler med slipp-belegg som tåler bruk og gjerne en stålvisp. Tips ? Anonymous poster hash: b546f...507
Edelweis Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 har hørt mye bra om modern house sine gryter som de selger på kitchen bl.a. jeg skal også skifte ut gryter og kjeler så jeg har lurt på det samme =) men vurderer altså disse. men tenkte å se om det kom noe på salg i januar
Bustehue Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Vi har nylig byttet ut alle høyang, ikea o.l. pannene våre med deBuyer. Er kjempefornøyd. Har endelig oppdaget gleden med jernstekepanne, anbefales! Nå er vi kanskje over gjennomsnittelig glade i å lage mat, så jernpanner er kanskje for de spesielt interesserte. Men jeg har inntrykk av at deBuyer er god kvalitet og prisen er ikke så gale heller
It's all about me Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 har hørt mye bra om modern house sine gryter som de selger på kitchen bl.a. jeg skal også skifte ut gryter og kjeler så jeg har lurt på det samme =) men vurderer altså disse. men tenkte å se om det kom noe på salg i januar Alle kjeler og panner fra Moder House (Rix) er nå til 50% hos Kitch'n hvis du er kundeklubbmedlem. Varer til 24 desembet.
Edelweis Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 har hørt mye bra om modern house sine gryter som de selger på kitchen bl.a. jeg skal også skifte ut gryter og kjeler så jeg har lurt på det samme =) men vurderer altså disse. men tenkte å se om det kom noe på salg i januar Alle kjeler og panner fra Moder House (Rix) er nå til 50% hos Kitch'n hvis du er kundeklubbmedlem. Varer til 24 desembet. Oi. Det visste jeg ikke. Skal jeg jammen meg sjekke :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå