Gå til innhold

Kviser under graviditeten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som slet med kviser ved mens, var dere mye plaget med kviser under graviditeten? 

Anonymous poster hash: b4348...9c8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får et par kviser rundt mens. Fikk utrolig mye de første 3mnd i begge svangerskap, men det roet seg heldigvis etterhvert. Ikke kvisefri før noen mnd etter fødsel tror jeg.

Anonymous poster hash: a53c9...11b

Skrevet

Man  kan få kviser når man er gravid fordi huden blir generelt fettere ;)

Anonymous poster hash: d5019...b70
Skrevet

Sliter veldig med kviser. Dvs at jeg har mange kviser både i ansiktet, halsen/nakken, brystet og ryggen i nesten 3 uker av hver syklus. Kun 1 uke er godt som kvisefri. Er derfor natrulig nok redd for at en graviditet skal bli 9 måneder med intense mens-kviser. Blir nesten deppet av tanken. 

HI

Skrevet

Heihei:)

Jeg har slitt med kviser siden jeg var 18, er nå 28. Jeg har fått dem hovedsakelig rundt munnen. Alltid kviser, røde vonde byller...

Men, da jeg ble gravid endret dette seg totalt. Nå er jeg helt kvisefri!:) Jeg nyter et ansikt uten vonde byller, går uten concealer og har det mye bedre med meg selv.

Skrevet

Kviser er hormonelt betinget og man kan da oppleve å få mye eller ingenting. Jeg var plaget med det før graviditet og alt forsvant under og etter.

Skrevet

Jeg var enormt plaget med kviser i huden hele graviditeten :-/ og det ble ikke bedre før jenta var nærmere 6-7 mnd. Følte meg skikkelig utilpass og holdt meg mye hjemme. No er jeg gravid igjen, og pp nytt ser jeg ut som om jg er 14 år og i værste puberteten ;-/

Anonymous poster hash: 7dd5e...92c

Skrevet

dytt

Skrevet

Brukte å ha EN kvise på haka når jeg hadde mensen. Men i graviditeten, og spesielt de siste månedene, så hadde jeg ekstremt med kviser i ansiktet og på brystkassa. Forsvant heldigvis etter fødselen. Nå er jeg gravid i uke 31 og har ikke fått kviser ennå i hvert fall. Fikk gutt sist, vet ikke hva som kommer nå.

Anonymous poster hash: 220f8...847

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...