Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #26 Skrevet 24. november 2013 eier leil uten lån?? wow, creds to you, som alenemor =) åssen er det mulig å eie bolig uten lån når man er 20-40 år ca? vunnet i lotto eller arvet er vel eneste muligheten? man får sjelden spart opp flere millioner på noen år liksom.. Anonymous poster hash: b28e5...bc4 Lurte jeg og på? Håper dere svarer. Anonymous poster hash: 7f2b7...4ac [/ac Dere som eier både bolig og bil uten lån. Hvordan gikk det til? Anonymous poster hash: 7f2b7...4ac Jeg kjøpte leil på Bislett i oslo da jeg var 21. Bodde der i 5 år og leide den ut i 7 år før jeg solgte den til over det 3 dobble av hva jeg betalte. Nå bor jeg i rekkehus utenfor Oslo. Ikke arvet, vunnet i lotte eller fått noen annen hjelp. Jeg tjener ikke så veldig godt heller. Har vært heldig... Anonymous poster hash: b28e5...bc4 Låne Anonymous poster hash: ccbf6...c4f
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #27 Skrevet 24. november 2013 Jeg eier rekkehus og bil.. Har lån på huset, men ikke bilen og har i tillegg studielån. Uten god hjelp fra foreldrene mine kunne jeg ikke kjøpt huset.. Anonymous poster hash: af197...71b
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #28 Skrevet 24. november 2013 Tre barn, eier rekkehus (med 50% lån) og ny bil uten lån. Ubetydelig bidrag fra far. Jobbet hardt for å få det til, ikke fått hjelp fra noen. Anonymous poster hash: 76465...3c4
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #29 Skrevet 24. november 2013 Eier eget rekkehus:) Var heldig og fikk foreldre til å spytte inn 1 mill og så hadde jeg ca 1 mill selv fra hussalg med eks. Bil har jeg også, men skal selge den å kjøpe en annen ( vi hadde 2 biler når vi var sammen, har ikke rukket å selge den ene jeg kjører rundt i, dyr bil, så skal kjøpe meg en billigere) Anonymous poster hash: d0a92...9cf
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #30 Skrevet 24. november 2013 Eier enebolig med utleiedel som gjør at jeg har veldig rimelige boutgifter. Bolig taksert til 2,45 mill. Lån på 1,45. Betaler med så mye jeg kan. Har egen bil uten lån. Den er 10 år gammel. Håper den holder fn god stund til! Har relativt romslig økonomi, men håper på å bli mye mer økonomisk! Burde kunne sittet igjen med en god del mer enn jeg gjør hver mnd. Anonymous poster hash: ff6e2...9e0
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #31 Skrevet 24. november 2013 Alene med 1 barn, leier leilighet, eier billig bil. Søker lån, får avslag, til tross for 100% fast jobb, 3-årig utdannelse og nesten på topp med ansinitet. Så ser mørkt ut. Anonymous poster hash: 0caef...259
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå