Julie Angelica:) Skrevet 24. november 2013 #1 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg la minstemann på eget rom i går for første gang. Han har sovet på det rommet tidligere, men det husker han nok ikke. De siste 2 mnd har han sovet på den ene stua sammen med meg fordi rommene har vært opptatt til nå. Hvordan gikk det med deres små når dem ble lagt på eget rom? Han sovnet senere enn vanlig, og hadde mareritt et par ganger. Sov urolig gjennom natten. I dag har han vært fullstendig håpløs på dagsoving. Aldri opplevd han sånn. Han har alltid sovnet greit på dagtid. Bruker samme plassen å sove på som alltid, vogn i stua. I dag har han sovet nesten en klokketime siden 7.15, og er kjempesliten nå Erfaringer, tips? Har lite lyst til å ha han tilbake på stua da det er håpløst å holde 7 åringen såpass rolig at minstemann får sove godt. Han ble 5 mnd i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Angelica:) Skrevet 24. november 2013 Forfatter #2 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg sover på samme rom forresten. Ammer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 24. november 2013 #3 Del Skrevet 24. november 2013 Vår første sov mye bedre på eget rom, men foreløpig sover faktisk storebror dårligere enn lillebroren sånn generelt. Er utrolig spent på hvordan vi går når vi skal legge de på samme rom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #4 Del Skrevet 24. november 2013 Det er ikke noe annet som plager han da? Er jo litt rart at dagsoving og alt skal bli så mye dårligere av å ligge på eget rom. Ville gitt det et par dager og sett det ann litt... Min hadde ett par dager i sist uke der han var sutrete og sov elendig. Gikk like fort over som det startet. Anonymous poster hash: a549c...c25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Angelica:) Skrevet 24. november 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 24. november 2013 I kveld gikk det mye bedre. Jeg sto å strøk han på kinnet til han sovnet, og han sovnet på under 5 min Jeg tror nok det var noe annet som plaget han tidligere i dag, men fatter bare ikke hva, for han har aldri skreket så mye, og det gjorde vondt langt inn i hjerterota Trøstet og bar, men ingenting hjalp. Og i går kveld var det jo uvant med eget rom. Han har sovet veldig lite siden 7.15 i dag, så jeg håper han sover greit i natt. Har dere erfaringer på hvor lang tid det går før dem føler seg trygge på eget rom? Han ligger jo der alene til jeg legger meg, med døren på gløtt. Håper det fortsetter som i kveld, for i går og i dag var det rett og slett et mareritt. Får så fryktelig vondt av han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjoko10 Skrevet 24. november 2013 #6 Del Skrevet 24. november 2013 med min sønn virket det ut som han sov mye bedre på eget rom. men no i det siste ser det ut som han har mareritt. ender da med at jeg må sove med han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Angelica:) Skrevet 24. november 2013 Forfatter #7 Del Skrevet 24. november 2013 Noen som vet om dem drømmer mer/har mareritt i forbindelse med tannfrembrudd da? Det er tenner på gang her, og jeg har tenkt tanken om at det kanskje kan være derfor han drømmer litt ekstra nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 24. november 2013 #8 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg mener å huske at noen sa at de ikke drømmer "ordentlig" før de har et begrepsapparat, men aner ikke om det stemmer. Tannfrembrudd syns jeg at fører til det meste :-/. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå