Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Ja, hva er grunnen til at enkelte mennesker sier, elsker deg, etter så kort tid? Eksempel da,vært sammen type 2.mnd, for så og si, elsker deg..?? Er det vanlig? Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 4763a...fa2
Cherries Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Noen ganger veit man det så kjapt, noen ganger tror man at man veit det, og andre ganger tror jeg man ønsker det.
Bustetroll Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 2 mnd er jo ikke så veldig kort da... Jeg sa jeg elsker deg til x-en min før jeg noen gang hadde møtt han. Traff han på nettet.Vi ble ikke kjærester før etter vi hadde møttes, men sa jeg elsker deg til hverandre noen uker før vi traff hverandre... Det er da virkelig ingen regler i kjærlighet
Musemorbr / Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Kanskje fordi de tror de mener det? Jeg elsket mannen min øyeblikkelig da jeg traff ham. Kan ikke bruke noe annet ord. Jeg var forelska, begeistret, enormt fascinert, men hadde også en helt unik, dyptliggende følelse av tilhørlighet og at vi allerede da var en enhet. Ofte tror jeg kjærligheten kommer gradvis, i det forelskelsen roer seg litt og man har blitt veldig godt kjent, men jeg tror også på kjærlighet ved første blikk. Jeg trodde ikke på det før, men så skjedde det meg.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 2 mnd er jo ikke så veldig kort da... Jeg sa jeg elsker deg til x-en min før jeg noen gang hadde møtt han. Traff han på nettet.Vi ble ikke kjærester før etter vi hadde møttes, men sa jeg elsker deg til hverandre noen uker før vi traff hverandre... Det er da virkelig ingen regler i kjærlighet Her er jeg så uenig med deg som det går an å være. 2 måneder er ingenting, altfor, altfor tidlig til å si (og mene) at man elsker noen. Har man aldri møtt noen kan man heller ikke elske dem. Er det noen man har møtt på nettet kan man TRO man elsker dem, men da i en versjon av personen man har diktet selv, man har jo ikke møtt vedkommende engang! "Jeg elsker deg" mister fullstendig sin verdi da. Anonymous poster hash: 80449...de3
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 2 måneder er da ikke kort tid. Om en ikke vet hva en vil etter 2 måneder så er det ingen grunn til å fortsette. Anonymous poster hash: fa82b...8d4
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #8 Skrevet 24. november 2013 hadde noen sagt det så fort hadde jeg DÆVVA og rømt !<br /><br />eksen prøvde etter et par år.. men klarte så vidt å si "gla i deg" tilbake... for meg så er "elsker deg" VEEEELDIG sterke ord !<br />Kanskje en grunn at ha er en eks i dag men jeg har aldri sagt det til andre enn barna mine, foreløpig ! Anonymous poster hash: c283a...a02
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #9 Skrevet 24. november 2013 hadde noen sagt det så fort hadde jeg DÆVVA og rømt !<br /><br />eksen prøvde etter et par år.. men klarte så vidt å si "gla i deg" tilbake... for meg så er "elsker deg" VEEEELDIG sterke ord !<br />Kanskje en grunn at ha er en eks i dag men jeg har aldri sagt det til andre enn barna mine, foreløpig ! Anonymous poster hash: c283a...a02 Da lurer jeg på hvorfor du har fått barn med noen du ikke elsker? Anonymous poster hash: fa82b...8d4
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #10 Skrevet 24. november 2013 Kanskje noen forveksler "elske"følelsen med å være forelsket i og veldig glad i personen? Eller så legger folk kanskje forskjellig i det å elske? Kanskje det var kjærlighet ved første blikk? Jeg vet ikke, men folk har sikkert sine grunner... Eksen min sa han elsket meg etter 2 uker og ble skikkelig sur da jeg ikke var klar for å si det tilbake.. Anonymous poster hash: f295d...141
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #11 Skrevet 24. november 2013 Min kjære sa det veldig tidlig til meg. jeg har aldri fått meg til å si det til noen før jeg vet.Vi hadde vært sammen knappe måneden når han sa det. jeg ble litt skremt, og han skjønte det. Men han sa at han bare visste det. der og da. At det var det han gjorde. Nå har vi vært sammen i to år, og han angrer ikke et sekund på at han sa det så tidlig. Det beviste bare at han mente det, at han ville at dette skulle vare.Nå er han veldig flink til å si at han elsker meg da! Men, vet man så vet man. Anonymous poster hash: 8ce8f...91a
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #12 Skrevet 24. november 2013 hadde noen sagt det så fort hadde jeg DÆVVA og rømt !<br /><br />eksen prøvde etter et par år.. men klarte så vidt å si "gla i deg" tilbake... for meg så er "elsker deg" VEEEELDIG sterke ord !<br />Kanskje en grunn at ha er en eks i dag men jeg har aldri sagt det til andre enn barna mine, foreløpig ! Anonymous poster hash: c283a...a02 Da lurer jeg på hvorfor du har fått barn med noen du ikke elsker? Anonymous poster hash: fa82b...8d4 om du føler du må vite det , så ble jeg ganske fort gravid, var glad i ham men thats it. Valgte å beholde og forholdet varte i over 3 år.. Tror ikke alle som får barn ELSKER hverandre før de blir gravide, men mulig Anonymous poster hash: c283a...a02
Bustetroll Skrevet 24. november 2013 #13 Skrevet 24. november 2013 2 mnd er jo ikke så veldig kort da... Jeg sa jeg elsker deg til x-en min før jeg noen gang hadde møtt han. Traff han på nettet.Vi ble ikke kjærester før etter vi hadde møttes, men sa jeg elsker deg til hverandre noen uker før vi traff hverandre... Det er da virkelig ingen regler i kjærlighet Her er jeg så uenig med deg som det går an å være. 2 måneder er ingenting, altfor, altfor tidlig til å si (og mene) at man elsker noen. Har man aldri møtt noen kan man heller ikke elske dem. Er det noen man har møtt på nettet kan man TRO man elsker dem, men da i en versjon av personen man har diktet selv, man har jo ikke møtt vedkommende engang! "Jeg elsker deg" mister fullstendig sin verdi da. Anonymous poster hash: 80449...de3 Jo, jeg elsket han. DU kan da virkelig ikke gå tilbake i tid, inn i mitt hode og hjerte, og se hva jeg følte? DU hadde kanskje ikke fått følelser eller elsket noen etter så kort tid, men ikke kom å si at det ikke går ann, for det er bare tull
Bustetroll Skrevet 24. november 2013 #14 Skrevet 24. november 2013 Og ordenene "jeg elsker deg" har også forskjellig betydning for mange.For noen, som en over her, er det VELDIG sterke ord. Mens for andre, kommer det veldig lett.Hva man legger i å elske noen er opp til hver enkelt , vil nå jeg si. Det er ingen fasit der..
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #15 Skrevet 24. november 2013 Kjæresten min sa det når vi hadde vært sammen i 6 mnd. Og jeg sa det tilbake. Mente det virkelig. Var kanskje litt tidlig, men det føltes riktig. 5 år senere er vi fortsatt sammen og jeg elsker han mer og mer for hver dag som går. Og blir mer forelsket. God følelse. Anonymous poster hash: 5b484...409
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #16 Skrevet 24. november 2013 2 mnd er jo ikke så veldig kort da... Jeg sa jeg elsker deg til x-en min før jeg noen gang hadde møtt han. Traff han på nettet.Vi ble ikke kjærester før etter vi hadde møttes, men sa jeg elsker deg til hverandre noen uker før vi traff hverandre... Det er da virkelig ingen regler i kjærlighet Her er jeg så uenig med deg som det går an å være. 2 måneder er ingenting, altfor, altfor tidlig til å si (og mene) at man elsker noen. Har man aldri møtt noen kan man heller ikke elske dem. Er det noen man har møtt på nettet kan man TRO man elsker dem, men da i en versjon av personen man har diktet selv, man har jo ikke møtt vedkommende engang! "Jeg elsker deg" mister fullstendig sin verdi da. Anonymous poster hash: 80449...de3 Jo, jeg elsket han. DU kan da virkelig ikke gå tilbake i tid, inn i mitt hode og hjerte, og se hva jeg følte? DU hadde kanskje ikke fått følelser eller elsket noen etter så kort tid, men ikke kom å si at det ikke går ann, for det er bare tull Signerer. Enkelte tror at de sitter på fasiten for alt. Man kan ikke elske noen før så og så mange måneder, man kan ikke gjøre ditten eller datten, man MÅ være singel i så og så mange år etter brudd for å kunne treffe en ny osv. Jeg kommer fra et annet land og hos oss er det ikke vanlig å ha sex i mange måneder, bo sammen og få barn med noen man ikke elsker, men kun har lyst på seksuelt eller har vennskapelige følelser. Anonymous poster hash: 17ece...da1
Gjest lykkeliggift Skrevet 24. november 2013 #17 Skrevet 24. november 2013 2 mnd er jo ikke så veldig kort da... Jeg sa jeg elsker deg til x-en min før jeg noen gang hadde møtt han. Traff han på nettet.Vi ble ikke kjærester før etter vi hadde møttes, men sa jeg elsker deg til hverandre noen uker før vi traff hverandre... Det er da virkelig ingen regler i kjærlighet Her er jeg så uenig med deg som det går an å være.2 måneder er ingenting, altfor, altfor tidlig til å si (og mene) at man elsker noen. Har man aldri møtt noen kan man heller ikke elske dem. Er det noen man har møtt på nettet kan man TRO man elsker dem, men da i en versjon av personen man har diktet selv, man har jo ikke møtt vedkommende engang! "Jeg elsker deg" mister fullstendig sin verdi da. Anonymous poster hash: 80449...de3 Mener du ja, at elsker deg mister sin verdi. Jeg møtte også mannen på nett. Det gikk ikke engang 2 timer før vi elsket hverandre. Jeg var 100 % sikker, jeg hadde elsket han før jeg engang visste han eksisterte. Ingenting i meg tvilte på min kjærlighet til han. Jeg elsket han så høyt at det nesten var skremmende på få timer. dette er 5 år siden nå, og vi er fremdeles lykkelig gift og elsker hverandre dypt. Så jeg mener du tar fullstendig feil akuratt der. Det å elske noen kan skje over tid eller på er sekund. Ingen bestemmer vel når det er riktig å si elsker deg eller at det har mer mening etter 1 år eller 1 minutt. !
Gilette Skrevet 24. november 2013 #18 Skrevet 24. november 2013 Min mann fridde allerede tredje daten vår så vi er alle forskjellige :-) Vi var gift under 2 mnd senere. Og for dere som lurer ja jeg har arbeids og oppholdstillatelsen i orden og hadde orden i papirene mine allede
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 24. november 2013 #19 Skrevet 24. november 2013 Samboeren sa det etter 2 uker, jeg følte det allerede da, men sa det ikke tilbake før etter 4 mnd sammen, fordi jeg ikke var klar for å dele det med han før da.. Men jeg elsket han allerede etter våre første timer sammen, vi snakket om alt og ingenting, som om vi hadde vært fortrolige i mange år. Vi møttes som venner, men allerede når jeg så han gå ut av bilen sin, og så meg rett i øynene, så slo tanken meg "det er mannen i mitt liv, han jeg vil bli gammel med", og tross turbulente tider, så sitter jeg med samme følelse når jeg ser på han den dag i dag, det er mannen jeg vil dele livet mitt med, at jeg elsker han har jeg aldri vært i tvil om.
Gjest Emea Skrevet 24. november 2013 #20 Skrevet 24. november 2013 Det finnes da ikke regler for slikt! Folk er forskjellig.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #21 Skrevet 25. november 2013 Øyvind fra Jakten på kjærligheten! Anonymous poster hash: 4763a...fa2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå