Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Dama som ligger med broren til sin mann eller Mannen som ligger med kona til sin bror ? Dere må velge, ikke svar begge. Anonymous poster hash: fb649...146
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Mannen som ligger med kona til sin bror, fordi brocode. Anonymous poster hash: e27dd...0ba
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Dama, for menn styres av pikkene sine. Kvinner, derimot, har (eller skal ha) vettet sitt i hodet. Anonymous poster hash: 0d6f2...4bc
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Dama, for menn styres av pikkene sine. Kvinner, derimot, har (eller skal ha) vettet sitt i hodet. Anonymous poster hash: 0d6f2...4bc Hahaha! Så om en mann er utro er det liksom greit pga han tenker med pikken? Anonymous poster hash: 7f168...f90
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 Ew. Det er jo praktisk talt incest. Hvorfor er det incest? Anonymous poster hash: 911d5...c87
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 Vel, hvis jeg skal se det fra den bedrattes ståsted, altså hvis mannen min hadde hatt sex med søsteren min, så hadde jeg syntes sviket fra søsteren min var verst, fordi det ville jeg måtte forholde meg til resten av livet. Jeg kunne kuttet henne ut, men kunne ikke forventet at hele familien min skulle gjøre det samme, så jeg ville aldri fått henne helt ut av livet mitt. Ikke mannen heller egentlig, ettersom vi har barn sammen, men han ville ikke fortsette å være en del av familien på samme måte, jeg ville ikke måtte leve med at foreldrene mine fortsatt var like glad i ham som i meg osv. Vanskelig å forklare, og høres kanskje litt dumt ut, men det er nå sånn jeg føler det. Anonymous poster hash: 16112...bdc
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #8 Skrevet 24. november 2013 Mannen som ligger med kona til sin bror Anonymous poster hash: a3efd...7d0
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #9 Skrevet 24. november 2013 Vel, hvis jeg skal se det fra den bedrattes ståsted, altså hvis mannen min hadde hatt sex med søsteren min, så hadde jeg syntes sviket fra søsteren min var verst, fordi det ville jeg måtte forholde meg til resten av livet. Jeg kunne kuttet henne ut, men kunne ikke forventet at hele familien min skulle gjøre det samme, så jeg ville aldri fått henne helt ut av livet mitt. Ikke mannen heller egentlig, ettersom vi har barn sammen, men han ville ikke fortsette å være en del av familien på samme måte, jeg ville ikke måtte leve med at foreldrene mine fortsatt var like glad i ham som i meg osv. Vanskelig å forklare, og høres kanskje litt dumt ut, men det er nå sånn jeg føler det. Anonymous poster hash: 16112...bdc Også kunne jeg nok med tiden funnet en ny mann, men ikke en ny søster. Anonymous poster hash: 16112...bdc
Gjest lykkeliggift Skrevet 24. november 2013 #10 Skrevet 24. november 2013 Mannen som ligger med kona til sin bror helt klart !
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #11 Skrevet 24. november 2013 Men er broren også gift? Anonymous poster hash: 64ea5...76d
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 24. november 2013 #12 Skrevet 24. november 2013 Mannen som ligger med kona til sin bror.. "Blod er tykkere enn vann" heter det seg.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #13 Skrevet 24. november 2013 Dama, for menn styres av pikkene sine. Kvinner, derimot, har (eller skal ha) vettet sitt i hodet. Anonymous poster hash: 0d6f2...4bc Kvinnfolk er da vitterlig seksuelle vesener de og, vi lever ikke på 1800 tallet. Anonymous poster hash: c62cb...87a
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #14 Skrevet 24. november 2013 Ew. Det er jo praktisk talt incest. Det er ikke incest. Anonymous poster hash: c62cb...87a
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #15 Skrevet 24. november 2013 Dama, for menn styres av pikkene sine. Kvinner, derimot, har (eller skal ha) vettet sitt i hodet. Anonymous poster hash: 0d6f2...4bc Kvinnfolk er da vitterlig seksuelle vesener de og, vi lever ikke på 1800 tallet. Anonymous poster hash: c62cb...87a Jo jo, helt klart. Men vi klarer å tenke rasjonelt og klart, samme hvor kåte vi blir. Vi har ikke det behovet for å rive av oss og partneren klærne og ha sex som ville dyr på gulvet fordi vi blir overkåte, slik menn føler og opplever de må iblant. Derfor har kvinner et større ansvar for å forhindre utroskap enn menn har. Anonymous poster hash: 0d6f2...4bc
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #16 Skrevet 25. november 2013 Dama, for menn styres av pikkene sine. Kvinner, derimot, har (eller skal ha) vettet sitt i hodet. Anonymous poster hash: 0d6f2...4bc Kvinnfolk er da vitterlig seksuelle vesener de og, vi lever ikke på 1800 tallet. Anonymous poster hash: c62cb...87a Jo jo, helt klart. Men vi klarer å tenke rasjonelt og klart, samme hvor kåte vi blir. Vi har ikke det behovet for å rive av oss og partneren klærne og ha sex som ville dyr på gulvet fordi vi blir overkåte, slik menn føler og opplever de må iblant. Derfor har kvinner et større ansvar for å forhindre utroskap enn menn har. Anonymous poster hash: 0d6f2...4bc Haha, for noe tull. En slik forskjell finnes ikke. Menn er ikke huleboere uten IQ, selv om de liker å alte som det er slik det fungerer når de blir tatt på fersken . Og kvinner kan også bli fra seg begjær. Men ingen er uten fri vilje og ute av stand til å gjøre et valg. Anonymous poster hash: a111c...9bb
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #17 Skrevet 25. november 2013 , vi lever ikke på 1800 tallet. Anonymous poster hash: c62cb...87a Noen kjerringer gjør dessverre det fremdeles. Anonymous poster hash: 063d3...034
Mamma_til_2 Skrevet 25. november 2013 #18 Skrevet 25. november 2013 han som ligger med kona til broren det er familie og blodsbånd ikke bra! Men egentlig går de to alternativene ut på det samme.
Gjest Morn du Skrevet 25. november 2013 #19 Skrevet 25. november 2013 Dama, for menn styres av pikkene sine. Kvinner, derimot, har (eller skal ha) vettet sitt i hodet. Anonymous poster hash: 0d6f2...4bc Kvinnfolk er da vitterlig seksuelle vesener de og, vi lever ikke på 1800 tallet. Anonymous poster hash: c62cb...87a Jo jo, helt klart. Men vi klarer å tenke rasjonelt og klart, samme hvor kåte vi blir. Vi har ikke det behovet for å rive av oss og partneren klærne og ha sex som ville dyr på gulvet fordi vi blir overkåte, slik menn føler og opplever de må iblant. Derfor har kvinner et større ansvar for å forhindre utroskap enn menn har. Anonymous poster hash: 0d6f2...4bc Du kan ikke i fullt alvor mene det at det er kvinnens ansvar å forhindre utroskap? Selv om DU ikke har behov for å ha vill og hemningsløs sex, betyr ikke det at andre ikke har det.
Mamma4livet Skrevet 25. november 2013 #20 Skrevet 25. november 2013 De ER samme case. Altså like ille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå