Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Jeg har en sånn "syklus app" på mobilen, man skriver inn når man får mensen og når man har sex så finner den når det er ventet eggløsning, men denne mnd bestemte vi oss for å ta en eggløsningstest itillegg bare for å sjekke. Resultatet ble positivt og helt samkjørt med appen. Men nå 16 dager etter *forventet eggløsning* har det fortsatt ikke kommet noe mens. Er så lei av denne prøvingen og bli skuffet hver mnd med negativ test. Men jeg tok jo den eggløsning testen 1-2 dager før eggløsning var ventet og det sto at om den var positiv var eggløsning innen 48timer. Burde ikke mensen ha kommet nå da? Sorry om dette er helt uforståelig Anonymous poster hash: 1ed93...419
<3 2G <3 Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Har du tatt graviditetstest da? For det høres ut som det stemmer akkurat med at du skulle vente mens i dag.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Skal ikke mensen komme 14 dager etter eggløsning da? Hi Anonymous poster hash: 1ed93...419
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Skal ikke mensen komme 14 dager etter eggløsning da? Hi Anonymous poster hash: 1ed93...419 Skal ikke mensen komme 14 dager etter eggløsning da? Hi Anonymous poster hash: 1ed93...419 Hvis du er gravid kommer jo ikke mensen, så det at du ikke har fått mensen er vel bare positivt? Ta en test og sjekk! Og hvis den er negativ, så hadde jeg lagt bort alle apper og eggløsningstester, hatt sex jevnlig og tatt det som det kommer uten å fokusere så mye på prøvingen. Anonymous poster hash: f7164...8c8
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Ja, orker ikke flere negative tester nå tar en i morgen om den ikke er kommet til da! Hi Anonymous poster hash: 1ed93...419
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #6 Skrevet 25. november 2013 Negativ test Men fortsatt ikke noe TR... Hva skjer? fikk jo eggløsningen bekreftet! Trodde at sålenge testen ble negativ 2 dager etter ikm så skulle TR komme ganske kjapt, men neeei Håper ikke jeg har fått cyster Hi Anonymous poster hash: 1ed93...419
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #7 Skrevet 25. november 2013 Negativ test Men fortsatt ikke noe TR... Hva skjer? fikk jo eggløsningen bekreftet! Trodde at sålenge testen ble negativ 2 dager etter ikm så skulle TR komme ganske kjapt, men neeei Håper ikke jeg har fått cyster Hi Anonymous poster hash: 1ed93...419 Vent noen dager til du, kommer ikke mensen fortsatt kan du ta ny test om noen dager eller ei uke. Jeg tk selv test hjemme som var negativ, dagen hadde jeg time til legen pga symptomer på UVI, ble også tatt en GT som vips var positiv :-D Anonymous poster hash: f0fe5...af8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå