Gå til innhold

Blir helt tullerusk i hodet av prøvinga :)

Anbefalte innlegg

Som så mange andre...

Hadde sex søndag (som var 2-3 dager etter endt mens), fikk el-slim ca torsdagen etter. Dvs at eggløsning kommer snart.

Og dermed ble det bare tull med denne prøveperioden (mannen er bortreist).

Men så sitter jeg å tenker på de der sædsellene som visstnok kan overleve i mange dager etter at de har blitt "sluppet fri". Kanskje en liten rakker har overlevd helt til jeg er fruktbar.

Med andre ord så blir jeg helt sprø av å være prøver :)

Og hvem vil vel uansett ha en gammel sædselle!?

KOKO!! Anonymous poster hash: fcc7c...c11

Fortsetter under...

Hahaha! Man blir tullete av all denne prøvingen :P En sædcelle lever vel ikke mye mer enn 4 dager, hoho.. Når man først har bestemt seg for å bli gravid, så vil man jo bli det nånånånånånå!!!!

Anonymous poster hash: 39536...8f1

Anonym bruker, on 24 Nov 2013 - 11:58, said:

Hahaha! Man blir tullete av all denne prøvingen :P En sædcelle lever vel ikke mye mer enn 4 dager, hoho.. Når man først har bestemt seg for å bli gravid, så vil man jo bli det nånånånånånå!!!!

Anonymous poster hash: 39536...8f1

Ja helst i går ;)

Anonymous poster hash: fcc7c...c11

Haha. Må bare svare på denne siden jeg fikk en ordentlig overraskelse i sommer. Vi hadde sex en gang den perioden og det var på siste dag med mens. Ganske mange dager før EL, trodde det var en umulighet. Nå er jeg 28 uker på vei. Så jeg kan skrive under på at de små cellene kan leve lenge! Det skjedde virkelig når jeg ikke ventet det.

Anonymous poster hash: a1848...540

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...