Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Hei! Hvordan tok dere passbilde til barn under 4 år? Tok dere det hjemme, på politistasjon, automat o.l?? Jeg har et barn som er 2.år gammel, og skal ordne med dette neste uke, så lurte på hvordan dere gjorde det?! Tusen takk for hjelpen! Anonymous poster hash: bee78...bf3
happiness4life Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Gutten min var 6 mnd når vi tok passbilder. Ble anbefalt av politiet å gå til foto knudsen el og få de til å ta bilde. Så vi gjorde det og det gikk veldig bra!
Musemorbr / Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Hør med politistasjonen. Noen gjør det der, mens andre krever fotografbilde. Vi måtte til fotograf.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Vi tok bilde hjemme på stellebordet. Barnet 9 mnd gammelt. Sendte bildet på mail. Anonymous poster hash: 9f5fa...be6
hit og dit Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Da jentene var 6 dager tok vi passbilde på stellebordet. Etter de ble 1 år har vi tatt på politistasjonen.
Tired mama Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 Vi tok i automat da eldste vår var ca. 2 år. Herregud for et styr!! De er jo så strenge med at man skal se i kamera, ikke smile etc. Gudene vet hvor mange ganger vi prøvde og hvor mye penger vi brukte på det. Sønnen vår var bare opptatt av å se på det røde lyset som blinket der nede.... Tror vi endte med å gå til foto knudsen eller noe.
n74 Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 Vi bor i Oslo og gjorde det i automat på politistasjonen. Det ble ikke godkjent, så da tok de ett i skranken som de gjør med voksne. Det ble godkjent. Hun var litt over ett år på dette tidspunktet.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #9 Skrevet 24. november 2013 Jeg har tatt hos fotograf til mine når de har vært helt små. Da tar de bilder til de får noen som vil bli godkjent som passbilde. Jeg vet også om flere som har gjort det hjemme. Sist gang tok vi på politistasjonen på samme måte som de gjør med voksne, da var yngste 3 år. Hun i skranken var skeptisk til at det ville gå, for de må sitte veldig rolig, men det gikk veldig bra. Anonymous poster hash: 7a89e...685
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå