Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #1 Skrevet 24. november 2013 Vi har brannvarslere i alle etasjene i huset som er seriekoblet. De begynte nettopp å pipe og sluttet igjen etter ca fem sekunder. Noen som vet hva det kan skyldes? Mannen har vært rundt og sett i hele huset, det er ikke noe som ser ut til å være galt noe sted. Likevel synes jeg det er ekkelt å skulle legge meg igjen. Hva om det er noe vi har oversett? Anonymous poster hash: 52188...588
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Det pleier være som følge av dårlig batteri. Det er desember måned snart, da er det god rutine å bytte batteriene i alle brannvarslerne. For øvrig, ingen røyk uten ild, er et godt ordtak. Med andre ord, en brann ville dere ha lagt merke til. Tro meg. Anonymous poster hash: df0f0...2c2
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Det pleier være som følge av dårlig batteri. Det er desember måned snart, da er det god rutine å bytte batteriene i alle brannvarslerne. For øvrig, ingen røyk uten ild, er et godt ordtak. Med andre ord, en brann ville dere ha lagt merke til. Tro meg. Anonymous poster hash: df0f0...2c2 Takk for svar! Vi har brannvarslene koblet til strømmen, så det er ikke noe batteri som skal skiftes. Tar sjansen på å sove igjen nå da. Takk igjen. Anonymous poster hash: 52188...588
Gjest meg mamma? Skrevet 24. november 2013 #4 Skrevet 24. november 2013 Det pleier være som følge av dårlig batteri. Det er desember måned snart, da er det god rutine å bytte batteriene i alle brannvarslerne. For øvrig, ingen røyk uten ild, er et godt ordtak. Med andre ord, en brann ville dere ha lagt merke til. Tro meg. Anonymous poster hash: df0f0...2c2 Takk for svar! Vi har brannvarslene koblet til strømmen, så det er ikke noe batteri som skal skiftes. Tar sjansen på å sove igjen nå da. Takk igjen. Anonymous poster hash: 52188...588 Hva skjer hvis strømmen går, virker ikke brannvarslerene heller da?
Husbygger Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 I våre serie koblet brannvarslere er det batteri i tillegg. Den må jo virke hvis strømmen går!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #6 Skrevet 24. november 2013 I våre serie koblet brannvarslere er det batteri i tillegg. Den må jo virke hvis strømmen går! Det må sjekkes, takk for tips! Anonymous poster hash: 52188...588
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #7 Skrevet 24. november 2013 I våre serie koblet brannvarslere er det batteri i tillegg. Den må jo virke hvis strømmen går!Det må sjekkes, takk for tips! Anonymous poster hash: 52188...588 Så jeg hadde rett likevel? Tenke seg til! Anonymous poster hash: df0f0...2c2
Musemorbr / Skrevet 24. november 2013 #8 Skrevet 24. november 2013 Det ER batteri i dem. Tenk så skummelt hvis dere ikke var sikret når strømmen går. Det er jo nettopp da man har lettest for å forlate levende lys i et rom. Vi har nettopp opplevd samme piping her. Det er signal på at det er tid for å skifte batteri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå