Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Skjønner ikke hvorfor, og er det vanlig? Kan sitte fint i sofaen, og plutselig ser jeg stjerner. Dette skjer ofte når jeg går også. Er 22 uker på vei. Blodprøvene i uke 12 var kjempefine, samme med blodtrykk i uke 18. Er det noen som har erfaring med dette? Anonymous poster hash: 88bc6...3a4
Line-mamma til to herlige Skrevet 24. november 2013 #2 Skrevet 24. november 2013 Sleit med dette med eldstemann... Da var det svangerskapsforgiftning, blodtrykket mitt fløy mye opp, å dette ga synsforstyrrelser.. Opplevde dette også med yngste å da var det bare blodtrykksfall og jernnangel. Kontakt lege du:) kan hende det ikke er så mye som skal til for at du blir bedre. Lykketil!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #3 Skrevet 24. november 2013 Sleit med dette med eldstemann... Da var det svangerskapsforgiftning, blodtrykket mitt fløy mye opp, å dette ga synsforstyrrelser.. Opplevde dette også med yngste å da var det bare blodtrykksfall og jernnangel. Kontakt lege du:) kan hende det ikke er så mye som skal til for at du blir bedre. Lykketil! Tusen takk for svar :-) har straks jordmortime. Anonymous poster hash: 88bc6...3a4
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 24. november 2013 #5 Skrevet 24. november 2013 Jern og blodmangel var det her. Vistes ikke på blodprosentprøven, måtte utvidete tester til. Be om prøver på jern og ferritiner, D-vit og B12 er også lurt å sjekke når du ser stjerner. Har begynt på jerntilskudd og det er blitt litt bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå