Gå til innhold

vektøkning i svangerskapet som ikke er baby, fostervann osv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er for så vidt ikke no problem at jeg legger på meg utenom vekten som er baby osv, men det er grusomt irriterende at alt skal legge seg på rompa/øvre lår og danne masse appelsinhud!! Arrg. Er veldig tynn i utgangspunktet så vil gjerne ha litt mer kvinnelige former, men hvorfor i alle dager blir det bare til bulker og appelsinhud? Fordi jeg er utrent?

Føler meg bare dvask og slapp nå, selvom det sikkert ikke er snakk om mer enn 3 kilo som ikke er inkludert i kulen på magen. What to do?

Tips og råd tas imot med stor takknemlighet!

Anonymous poster hash: 8f39a...6df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det samme problemet her, har fått gravid-hofter! Fikk større hofter og rumpe allerede før jeg hadde lagt på meg et eneste gram! Trøster meg med at det er pga østrogenet i kroppen som kommer med graviditeten, så når ungen er ute kommer det til å gå fort å få det bort igjen!!

Anonymous poster hash: c1f5e...e4e
Skrevet

Så det detter av igjen etter fødsel? Føler meg så fæl med rumpa og hoftene fulle av klumpete appelsinhud

Anonymous poster hash: 8f39a...6df

Skrevet

Kroppen lagrer fett for å ha til ammeperioden. Fett på hofter, rumpe og lår er lett tilgjengelig for oss kvinner. Menn lagrer oftest fett rundt magen. Det er ikke så mye å gjøre noe med dette. Det er sånn det skal være :)

Anonymous poster hash: b3090...154
Skrevet

lagt på meg 23 kg til nå jeg (uke 38)... ser ut som en eneste stor appelsin -rumpa og låra er totalt katastrofe , se for deg formen til en pære opp ned???? haha forferdelig

trøster meg med at jeg var sånn sist også men gikk ned mer enn til startvekt på under året...

Anonymous poster hash: 9a74c...145
Skrevet

Kroppen lagrer fett for å ha til ammeperioden. Fett på hofter, rumpe og lår er lett tilgjengelig for oss kvinner. Menn lagrer oftest fett rundt magen. Det er ikke så mye å gjøre noe med dette. Det er sånn det skal være :)

Anonymous poster hash: b3090...154

Hva når kroppen ikke lagrer fett til amming? Dette starter jeg å tenke på nå, for jeg fikk ikke noe ekstra vekt utenom selve svangerskapsvekten, egenvekten gikk ikke opp. Samtidig, så fikk jeg ikke til ammingen noen av gangene, jeg fikk ikke melk, det nådde 30ml en dag (som man klarte å utdrive med pumpe, ble bedt om å pumpe en dag for å se sånn ca hvordan det lå an) men mistet all melk innen 2 og 3 uken, tross amming, pumping, amme-te osv..

Kanskje det ligger noe i det? De som ikke lagrer fett, får kanskje ikke melk? Hummmmm....

Anonymous poster hash: d6943...bf3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...