Abik Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Mulig det finnes mange tråder om emnet, men jeg fant ikke da jeg søkte i farta. Noen som har kreative ideer til hvordan man forteller det til kommende besteforeldre osv? Må også linke dere denne siden, masse ting man kan gi som gave, bare å søke på pregnancy, grandma/grandpa f.eks http://www.cafepress.com/+pregnancy+gifts
Gjest Mon23 Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Han som skal bli bestefar får en body som står "jeg <3 bestefar" på. Bestemor får ei strikkeoppskrift og garn til et baby sett som jeg har plukket ut, med en lapp " kjære bestemor. Jeg ønsker meg veldig dette settet i str 3 mnd. Gleder meg til å møte dere. Hilsen ditt første barnebarn". Min lillebror får en body hvor det står "jeg har verdens beste onkel". Til resten a familien blir jeg vel bare å si det, trur jeg Samboeren skal fortelle det til sine foreldre, da han reiser på besøk til dem. De bor en god del lengre sør i dette landet ^^
Abik Skrevet 23. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2013 Strikkeoppskrift og garn var ingen dum idé Kanskje jeg må stjele den!
brulta92 Skrevet 25. november 2013 #4 Skrevet 25. november 2013 Vi bestilte body fra lillemille.dk kjapp levering (siden er dansk, men du kan velge norsk tekst)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #5 Skrevet 25. november 2013 Her funderer jeg litt på og ta bilde av veneflon og drypp da jeg er inne til veskepåfyll og si i mms: Gratulere! Deres 5 barnebarn som kommer i juni får næring ;-) Jeg to bilder i dag da jeg var på legekontoret, kjedelig og være dr i ca 3 timer og ikkeha noe å gøre.... Anonymous poster hash: 71a16...9ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå