Gå til innhold

Hvordan fortelle at man er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig det finnes mange tråder om emnet, men jeg fant ikke da jeg søkte i farta. Noen som har kreative ideer til hvordan man forteller det til kommende besteforeldre osv? Må også linke dere denne siden, masse ting man kan gi som gave, bare å søke på pregnancy, grandma/grandpa f.eks :) http://www.cafepress.com/+pregnancy+gifts

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han som skal bli bestefar får en body som står "jeg <3 bestefar" på. Bestemor får ei strikkeoppskrift og garn til et baby sett som jeg har plukket ut, med en lapp " kjære bestemor. Jeg ønsker meg veldig dette settet i str 3 mnd. Gleder meg til å møte dere. Hilsen ditt første barnebarn".

Min lillebror får en body hvor det står "jeg har verdens beste onkel".

Til resten a familien blir jeg vel bare å si det, trur jeg :)

Samboeren skal fortelle det til sine foreldre, da han reiser på besøk til dem. De bor en god del lengre sør i dette landet ^^

Skrevet

Strikkeoppskrift og garn var ingen dum idé  :D Kanskje jeg må stjele den! 

Skrevet

Vi bestilte body fra lillemille.dk :) kjapp levering (siden er dansk, men du kan velge norsk tekst)

Skrevet

Her funderer  jeg litt på og ta bilde av veneflon og drypp da jeg er inne til veskepåfyll og si i mms: Gratulere! Deres 5 barnebarn som kommer i juni får næring ;-) Jeg to bilder i dag da jeg var på legekontoret, kjedelig og være dr i ca 3 timer og ikkeha noe å gøre....

Anonymous poster hash: 71a16...9ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...