Gå til innhold

Noen som har vært i Vilinius?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det der? Hvordan er prisene på mat og drikke? Vurderer å gå tur til mine foreldre til jul.

Anonymous poster hash: 94940...b18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis noen har hotelltips blir jeg også glad. :)

Gjest Østfold-80
Skrevet

Vilnius er supert,mat og drikke er kjempe billig der. Vil gjerne tilbake dit selv. Vi var 2 par på tur dit,og leide leilighet. Ikke best på shopping,men det er fint der og mye å se/oppleve.

Skrevet

Tusen takk for svar! Vilnius, ja. Jeg har i alle år innbilt meg at det heter Vilinius, frem til mannen rettet på meg i går. :D Har du noen hotell å anbefale?

Skrevet

Det er kjempefint der!! Absolutt å anbefale! Utrolig billig mat og drikke, og en kjempefin by, med mye gammel arkitektur. Har ingen hoteller å anbefale, siden vi bodde noen timer unna, men fantastiskt fint sted!!

OG; så utrolig ryddig og pent de har det i Litauen! :o Der tar de virkelig sin stolthet av å ikke ha søppel i gatene, masse fine blomster, og utrolig ryddig og pent! Jeg har alltid hatt ett lit "ullent" syn på den delen av Europa, men det forandret seg når jeg var der! 

Litt morro å kjøre busser der også, siden det blir en nostalgisk tur, siden det er norske busser fra 80-tallet ;)

Anonymous poster hash: 3460e...d72
Skrevet

Takk for nok et svar! Du overbeviste meg, så nå er tur bestilt! Fant et hotell som ser fint og bra ut i gamlebyen. Fikk til og med lyst til å dra selv!

Gjest Østfold-80
Skrevet

Bra du bestillte i gamlebyen,der er det best å bo og super koselig der!

Skrevet

Så bra! Håper de liker byen og blir glad for gaven. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...