Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Uff, halvgammel og kan enda ingenting om sminke.. Har sett litt på youtube, men blir ikke helt klok. Primer....dekker det store porer? Consealer...for ringer under øyne? Foundation....dagens brunkrem? Noen som kan oppklare? Anonymous poster hash: 93367...833
Gjest cd0da Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Jeg bruker primer for å jevne ut og dekke porene i huden, men dekker ikke det største. Også bruker jeg kun pudder oppå der når det har tørket. Bruker Fedora som du får kjøpe på Vitus apotek. Utrolig god mineralsminke som er verdt pengene. Jeg har veldig tørr og umulig hud og dette er den eneste sminken jeg kan bruke. Dette pudderet og med primer under gjør at jeg får feilfri hud Helt herlig!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 Ja til alt, du har skjønt det, tror jeg. Primer er base som jevner og glatter, f.eks. store porer Concealer dekker, både ringer under øynene, men også kviser (men bruk forskjellige produkt under øynene og på kviser) Foundation er det som het brunkrem i gamle dager. Mer eller mindre dekkende krem, men kan også være i pudderform. Poenget er ikke å bli brun, den skal gå i ett medcegen hudfarge. Anonymous poster hash: 08374...0a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå