Gå til innhold

Ikke mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 600 kr igjen til fredag. Håper det holder. Har noe mat som pålegg og melk. Må ha noen middager. Hvor mye har dere igjen og når får dere lønn?

Anonymous poster hash: 5f036...8c1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Anonymous poster hash: 5f036...8c1
Skrevet

Etter at lånet trekkes på mandag har jeg 4800kr igjen. Får lønn den 12. Ellers er det barnetrygda for to barn snart. Men nesten hele beløpet går til fellesutgiftene den 1.12.

Men vi har nok til mat og bensin, bekymrer meg ikke. Julegavene får jeg kjøpe etter den 12.12 :P

Anonymous poster hash: 10e80...973

Skrevet

Har shoppet som en gal i det siste, så har bare 3.000 igjen på kortet :( men mannen får lønn på mandag da, og jeg får lønn på tirsdag, så det ordner seg :)

Anonymous poster hash: b34c3...c38

Skrevet

Jeg har ubetalte november regninger på ca 12.000.- som må betales når des lønn kommer den 1. Husleie er også den første. Har minus 491.- på konto. Har 23.- i lommeboka og har handlet alle julegavene på krita. Får inn lønn på ca 21.000.- den første, så jeg har ikke penger til mer enn ca 1/4 av des regningene el til julemat. Så GOD JUL ja. Så for å gå over til noe helt annet så ble jeg skikkelig kvalm ista når jeg leste om ho som har handlet vinterklær for 400.000.-

Anonymous poster hash: 813cf...e48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...