Gå til innhold

hjelp ang tappetafsning :O

Anbefalte innlegg

Har sikkert vært spurt om mange ganger før men er litt ny her :o jeg vet også at man ikke skal sjekke modning selv.. men er så nyskjerrig siden det er barn nr tre.. sjekket en del gjennom prøveperioder.. men i forrige uke da jeg var 34+0 ca var livmortappen veldig langt opp..idag hadde jeg en del mensmurring så jeg vasket meg grundig ig tok en rask sjekk.. livmortappen var heilt nede.. kunne sikkert fått inn to fingrer nesten å d var bra med åpning.. og kjente noe rundt og hardt inni der.. er dette vanlig nå..er 35+0 i dag..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144099262-hjelp-ang-tappetafsning-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kom masse slim i forrige uke også.. nesten som en stor hvit klump, men jeg tror ikke det var noe blod i.. ska ikke sjekke mer selv men ta d opp med jordmor over helgen.. men håpte jo selv om d enda er tidlig at det kanskje var startet en liten modning å at åpningsfasen ikke skal være riktig så hard :P

kan man sjekke selv..? Hvordan kjenner man/gjør man det?

Anonymous poster hash: 831e9...48b

Man skal vel egentlig ikke gjøre det, men noen jm sier at så lenge neglene er korte og man er rene på fingrene kan man fint gjøre d. Noen sier tappen kjennes ut som en munn.. noen når den lett andre ikke i det hele tatt :P når jeg stikker en finger inn kjenner jeg åpningen ganske lett nå :P men kan jo hende det er siden det er mitt tredje barn.. og at det bare en åpning ytterst, men lukket lengre inn.. vil ikke fikle så langt inn

Jeg ville absolutt ikke tuklet inni der når jeg var så kort på vei! Slik tafsing kan lett forveksles med stripping, noe jm gjør når en er fullgått. Vent hvertfall til uke 37! **Oppgitt over nysgjerrigheten til enkelte**

Anonymous poster hash: d7086...a78

kan man sjekke selv..? Hvordan kjenner man/gjør man det?

Anonymous poster hash: 831e9...48b

NEI! Man skal ikke drive å pelle oppi der selv. Fullstendig idiotisk og hel tutrolig at folk holder på sånn! Spør jordmor eller lege hva de mener så får du nok høre det.

Anonymous poster hash: d2a14...c95

Annonse

Hva er egentlig forskjellen på å kjenne forsiktig oppi der med fingrene, og ha ganske heftig sex?? Vil jo tro tappen får hardere medfart da?

Nå har jeg ikke mye peiling på dette med tappetafsing da, bare en tanke som slo meg når jeg leste de krasse svarene TS hadde fått her..

Syns også noen av disse svarene her var i overkant krasse. Skjønner ikke helt hva man får ut av å kalle folk blåst og naut. En ting er å si fra på en ordentlig måte om det er noe man er uenig i, men det kan da ikke være nødvendig å måtte få folk til å føle seg 2 cm store...

Går det ikke ann å oppføre seg på disse forumene?

Hva er poenget med og frese ut til andre mennesker på denne måten?!

Jeg har sett på flere innlegg på 3 trimester siden at folk er ufine og frekke!

Vi er da alle voksene mennesker som burde klare og oppføre oss!

Enten så svarer man på en ordentlig måte eller så kan man la være og svare mener jeg!

Ville latt være å tafse oppi der, men som noen sier så er det sikkert ikke noe verre enn å ha en runde med heftig sex... Ungen blir ikke født fordi man kjenner etter opppimellom.

Sure svar som det over her er det noen av for tiden. Mest sannsynlig kommer det fra noen stakkars damer som sliter med litt dårlig selvtillit og bruker et gravid forum for å blåse seg opp litt, hadde du møtt de på gata i real life hadde de sikkert ikke tørt å se på deg gang.. ; ))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...