Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre som har opplevd litt brunt på papiret etter do besøk? Hatt det to ganger idag, ingen smerter, er ca 5-6 uker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt normalt (sies det). Om det er mye, friskt og klumper bør lege oppsøkes.

Lykke til:)

Skrevet

Er hverken frisk eller klumper.. Takk for svar, håper det kommer til å gå bra.. Men ikke artig :-((

Skrevet

Det går sikkert helt fint!! :)

Jeg hadde en blødning for noen uker siden. Mye og frisk blod, det har så langt gått veldig fint:) Er i uke 11 nå:) Jeg var veldig redd siden det finnes så mange innlegg om blod og sa. Tror det er viktig å dele at det kan gå bra og blø også:) Nå håper jeg bare at verken du eller meg kommer til å blø noe særlig mer:)

Skrevet

Da krysser vi fingre for oss begge to 😃😃 tusen takk for svar og beroligende ord 👍👍👍

Skrevet

Venter på gyn pol nå for ul, blør stadig brunt og har hatt smerter idag å :-( så dette lover ikke bra...

Skrevet

Var du til gyn idag? Jeg hadde brun utflod tidlig i forrige svangerskap, og det gikk helt fint! Nå har jeg hatt 1,5 uke med mye og friskt blod, og jeg er fortsatt gravid! Så blødninger/brun utflod trenger ikke være farlig..

Skrevet

Jeg hadde flere blødninger de første to mnd jeg gikk med jentungen. Fikk UL i uke 6, og så en liten peanøtt med bankende hjerte :D Nå blir hun snart fire år. Hadde en SA i vår, og da skjønte jeg hva som skjedde allerede før blødningene kom, kjentes ut som mensensmerter x 10, var ikke til å ta feil av hva som var på ferde da.

Ved truende SA (om det er det det er, selvfølgelig, det vet man jo ikke før det er for sent) så tidlig er vel beste og eneste råd å legge seg ned å slappe av, ta en dag fri fra jobb og ikke stresse med noe som helst, det kan gjøre susen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...