betina76 Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Er det andre som har opplevd litt brunt pÄ papiret etter do besÞk? Hatt det to ganger idag, ingen smerter, er ca 5-6 uker...
ens Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Er helt normalt (sies det). Om det er mye, friskt og klumper bĂžr lege oppsĂžkes.Lykke til:)
betina76 Skrevet 23. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2013 Er hverken frisk eller klumper.. Takk for svar, hÄper det kommer til Ä gÄ bra.. Men ikke artig :-((
ens Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 Det gĂ„r sikkert helt fint!! Jeg hadde en blĂždning for noen uker siden. Mye og frisk blod, det har sĂ„ langt gĂ„tt veldig fint:) Er i uke 11 nĂ„ Jeg var veldig redd siden det finnes sĂ„ mange innlegg om blod og sa. Tror det er viktig Ă„ dele at det kan gĂ„ bra og blĂž ogsĂ„ NĂ„ hĂ„per jeg bare at verken du eller meg kommer til Ă„ blĂž noe sĂŠrlig mer:)Â
betina76 Skrevet 23. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2013 Da krysser vi fingre for oss begge to đđ tusen takk for svar og beroligende ord đđđ
betina76 Skrevet 25. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2013 Venter pÄ gyn pol nÄ for ul, blÞr stadig brunt og har hatt smerter idag Ä :-( sÄ dette lover ikke bra...
nyspire4 Skrevet 25. november 2013 #7 Skrevet 25. november 2013 Var du til gyn idag? Jeg hadde brun utflod tidlig i forrige svangerskap, og det gikk helt fint! NĂ„ har jeg hatt 1,5 uke med mye og friskt blod, og jeg er fortsatt gravid! SĂ„ blĂždninger/brun utflod trenger ikke vĂŠre farlig..
_LÞvemamma_ Skrevet 25. november 2013 #8 Skrevet 25. november 2013 Jeg hadde flere blÞdninger de fÞrste to mnd jeg gikk med jentungen. Fikk UL i uke 6, og sÄ en liten peanÞtt med bankende hjerte NÄ blir hun snart fire Är. Hadde en SA i vÄr, og da skjÞnte jeg hva som skjedde allerede fÞr blÞdningene kom, kjentes ut som mensensmerter x 10, var ikke til Ä ta feil av hva som var pÄ ferde da.  Ved truende SA (om det er det det er, selvfÞlgelig, det vet man jo ikke fÞr det er for sent) sÄ tidlig er vel beste og eneste rÄd Ä legge seg ned Ä slappe av, ta en dag fri fra jobb og ikke stresse med noe som helst, det kan gjÞre susen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ