Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Hadde dere avlivd hunden om den hadde bitt et barn? Anonymous poster hash: 0aafc...827
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #5 Skrevet 23. november 2013 Jeg ville ikke hatt hunden min om den hadde bitt, pga aggresivitet. Er det i lek er det noe annet. Noen ganger vet man jo ikke situasjonen rundt et bitt. Anonymous poster hash: 8791f...2b3
Light of my life Skrevet 23. november 2013 #6 Skrevet 23. november 2013 Kommer selvsagt an på situasjonen, men ja - jeg måtte gjøre det selv for halvannet år siden. Veldig, veldig trist
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #7 Skrevet 23. november 2013 Om hunden var aggresiv og bet et barn, ja da hadde jeg definitivt avlivet den. Hadde hunden og barnet lekt med et tau og hunden bitt barnet ved et uhell da den skulle bytte grep på tauet, så nei. Måtte selv avlive hunden da den begynte knurre og vise aggresiv adferd pga sykdom, han hadde smerter og ubehag og ble irritabel og kort i lunta, da var det på tide å ta den. Anonymous poster hash: 792b4...0e5
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #8 Skrevet 23. november 2013 Kommer helt an på situasjonen. Om hunden helt uprovosert hadde bitt/gått til angrep -ja! Om barnet hadde plaget hunden -nei. Om de hadde lekt med en leke og hunden hadde blitt for ivirg og bitt forsiktig i hånda -nei. Anonymous poster hash: ad441...56e
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #9 Skrevet 23. november 2013 Jeg mener ikke i lek og lignende , men kraftig aggressiv bitt. HI Anonymous poster hash: 0aafc...827
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #10 Skrevet 24. november 2013 Ja ja og ja. Spesielt fordi diu presiserer "kraftig og aggressiv bitt" er du seriøs når du spør? Selvfølgelig skal ikke en hund som har bitt et barn leve. Anonymous poster hash: 75d1c...41a
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #11 Skrevet 24. november 2013 Når du skriver det slik tolker jeg det som at det er skjedd på en negativ måte. Ja, jeg ville tatt bikkja! For mange år siden hadde noen jeg kjenner en hund som bet andre, men eier fant stadig en unnskyldning. Barna i huset turte ikke være alene med den til slutt, men hunden skulle leve. Enden på visa var at den bet en 2-3 åring i ansiktet og skadet den stygt. Jeg var 14 år ca den gang og til og med jeg anbefalte den hunden avlivet lenge før det lille barnet ble ødelagt Anonymous poster hash: b20f7...fe5
Anonym bruker Skrevet 24. november 2013 #12 Skrevet 24. november 2013 Ja, hvis det er uprovosert så er det stopp. hunden min har bitt ungen her, men det var da ungen dro bikkja i halen og la seg over. så det er ikke bikkja sin feil. men knurrer den og går til angrep på noen så får han ikke flere sjanser. Anonymous poster hash: 68d3c...d47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå