Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Valget står mellom disse to stolene. Klarer ikke helt å bestemme meg. Eames-stolene er jo klassiske, mens Hal Wood er spådd til å bli den "neste klassikeren" til Vitra. Valget står derfor mellom den allerede populære stolen, og "underdog'en". Prisen er så og si den samme per stol. Så hvilken ville du ha valgt dersom du MÅTTE velge mellom en av de to typene? Har ikke tatt hensyn til farger, det er først og fremst stoltypen jeg er interessert i å få tilbakemelding på. Og det er helt uinteressant å høre fra dere som ikke synes stolene er verdt pengene, eller generelt synes de er stygge o.l. Her er linker: http://villaeuropa.no/index.php?route=product/product&filter_tag=vitra%20stoler&product_id=556 http://villaeuropa.no/index.php?route=product/product&filter_tag=vitra%20stoler&product_id=596 Takk for svar! Anonymous poster hash: 92b1a...79c
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 Eames uten tvil! Anonymous poster hash: 28eeb...38f
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #5 Skrevet 23. november 2013 Takk for svar, jeg er egentlig enig med dere. Det er bare det at jeg synes Eames-stolene er bedre å sitte i. Dessuten har jeg alltid hatt de som favoritt, mens Hal Wood kom inn i bildet for bare kort tid siden. Mannen min mener jo at det ikke er kult å ha Eames siden "alle" har dem, men samtidig synes han også at Eames er bedre å sitte i. Vanskelig dette, altså Det er jo mye penger det er snakk om. Anonymous poster hash: 92b1a...79c
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #6 Skrevet 23. november 2013 Jeg liker best Eames, men får litt fnatt av at man må tørke støv av understellet jevnlig. Anonymous poster hash: 63527...e57
Jenny-penny Skrevet 23. november 2013 #7 Skrevet 23. november 2013 Eames er estetisk penere synes jeg. Nothing beats a classic!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #9 Skrevet 23. november 2013 Eames! Anonymous poster hash: 71e3b...f2c
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #10 Skrevet 23. november 2013 Er vel mer skeptisk til å handle med villaeuropa.no Prøvde å få kontakt med dem, vurderte å kjøpe noen lamper, og noen stoler, fikk ingen respons. Så fant jeg adressa deres og fikk tilslutt satt meg i bilen, og kjørte opp til kanalveien. Defantes ikke på den gangen oppgitte adresse. Ikke svarte de på Mail, og ikke hadde det oppgitt telefonnummer. Det var mye styr, forsøkte å finne info på alle disse firma siden. Fant tilslutt ut at dette selskapet får ikke info til mitt gullkort. Men det er noen år siden. Anonymous poster hash: 517fb...9c6
FirstAidKit Skrevet 23. november 2013 #11 Skrevet 23. november 2013 Åh, jeg skal ikke handle derfra. Jeg skal handle på enten Vitra-butikken ved Nationaltheatret eller Huseby i Møllergata (begge i Oslo, skjønte du sikkert). Tar virkelig ikke sjansen på å kjøpe det på nett, er du gal. Jeg fant bare bildene på den siden da jeg googlet for å finne en link til dere. På Vitra sin hjemmeside er det så mye "lag din egen stol"-side at jeg bare hadde forvirret dere med hva jeg mente. De linkene jeg kom med her er liksom rett på sak
FirstAidKit Skrevet 23. november 2013 #12 Skrevet 23. november 2013 Og der forsvant anonymiteten min, så jeg
Light of my life Skrevet 23. november 2013 #13 Skrevet 23. november 2013 Syntes Eames stolene er helt overlegene når det kommer til det estetiske.De har også god sittekomfort. Har ikke prøvesittet HW så kan ikke uttale meg om komforten, men liker ikke designet noe særlig. MEN: "alle" har jo Eames stolene, og det er jo litt kjipt når dere først skal bruke en del penger på stoler. Det finnes kanskje en annen Eames modell som ikke alle har? Selv gikk vi for en type Arne Jakobsen som jeg ennå ikke har sett hos noen andre (i motsetning til Syveren som alle har). De vi har heter Grand Prix. Kjøpte de for 6 år siden og er like fornøyd med de i dag
Steget Skrevet 23. november 2013 #14 Skrevet 23. november 2013 Begge er flotte stoler. ville valgt ut fra sittekomforten.
Fruen i huset Skrevet 23. november 2013 #15 Skrevet 23. november 2013 Vi har eames og er veldig fornøyd med det..
Vicky Pollard Skrevet 23. november 2013 #16 Skrevet 23. november 2013 Synes begge er ræv- stygge... Men de er jo in, så da så. Ville valgt klassikeren om noen hadde en pistol mot hodet mitt
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #17 Skrevet 23. november 2013 Ville valgt Eames, synes ikke noe om den andre. Anonymous poster hash: b4c68...731
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå