Gå til innhold

Fy F***... Er det mulig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaa tydeligvis. Her sitter jeg gravid igjen 7 måneder etter at jeg fødte. Er det mulig? Han har ikke engang kommet inni meg. "Hoppet av i svingen", pluss at jeg måtte slutte med p piller for 4 uker siden pga sterke bivirkninger. Skulle sette inn spiral og nå er jeg gravid. Kan ikke tro det. Har en på 4 og en på snart 8mnd og nå gravid igjen. Det er jo ikke aktuelt å ta det bort men det kan jo ikke være bra for kroppen. Og det er vel ganske heavy for kroppen med såå tette graviditeter?? 

Åå hjelp....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :) det går nok fint,kjenner fleire det har gått fint med. var nok veldig meininga sidan det skjedde til tross for alt du nevnte:)

Skrevet

Gratulerer det går nok bra skal du se :)

Skrevet

Gratulerer :D her ble jeg gravid igjen når hu eldtse var 3 mnd :o så er akk 12 mnd mellom dem.. kan si de son at 2 svangerskap var et rent H pga kroppen rett og slett ikke likte å bli gravid rett etter sist graviditet. men var igrunn bare bekken jeg slket me frea starten.

Anonymous poster hash: 1d521...466
Skrevet

Tusen takk:) Har ikke helt gått opp for meg. Heldigvis en snill 8 mnd gammel jente så da går det vel fint;) Gruer meg mest til å gå gravid igjen. Uff jaja var nok meningen ja♡♥

Skrevet

Det går nok bra! Jeg fikk mine første med 17-18 mnd mellom. Og jeg fungerer den dag i dag. Venter nr 7. ;) Sprek og fin. Gratulerer!

Skrevet

Det går nok bra! Jeg fikk mine første med 17-18 mnd mellom. Og jeg fungerer den dag i dag. Venter nr 7. ;) Sprek og fin. Gratulerer!

Respekt!:-D

Skrevet

Ja det er sprekt. Har du begge kjønn? Hehe respekt ja;) Forfaller kroppen mye mellom 2 og 3? Har ikke fått strekkmerker med de to første. Kan jeg få det nå? Liker ikke å gå gravid. Føler jeg mister kontrollen over kroppen min:(:(

Skrevet

Velkommen inn :) her er nr 2 straks 10 md , eldste 4 år og 10 md og magetrollet ca 8 uker. Vi er i ganske lik båt med andre ord :)

Skrevet

Åå såå godt å vite:) Forandret kroppen seg veldig mellom 2 og 3? Magen? Siden det er så kort tid mellom hver;)

Skrevet

Aner ikke enda. Pr.d.d ser jeg jo gravid ut da. Magen kom tidlig på nr 2 så den er allerede oppblåst og stor ( føler jeg) min store bekymring er at jeg ikke er tilbake på normalvekt før jeg ble gravid. Vil jo ikke bli stor som et fjell liksom :)

Skrevet

Åå misforstod. Du er 8 uker på vei nå ja. Åå ja jeg vet. Magen min er kjempe stor. Uff dette ender ikke godt. Blir nok stor som et fjell. Uff.. Kjempe oppblåst

Skrevet

Mine eldste søsken er det 10 mnd mellom :P  Kunne vært født samme år, men det er de ikke.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...