Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Jeg har en føflekk på ryggen som alltid har vært der og alltid har vært stor. Men nå etter graviditeten er den blitt litt større. Jeg har måttet avlyse lege to ganger nå fordi barnet mitt ble innlagt på sykehus men kjenner jeg bare blir kvalm av å tenke på at det kan være kreft. Anonymous poster hash: bf2c7...7f8
MamsenMedToSmå Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Sender gode tanker og håper det viser seg å være en helt ufarlig forandring!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 Bestefaren min har hatt flere ganger, forandringer, blitt større osv. Ingen av disse har vært kreft. Kan være hormonelt nå som du er gravid. Uansett lurt å sjekke for å være på den sikre siden Anonymous poster hash: 1c11e...912
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 Godt å høre at det ikke trenger å være farlig. Føler jeg har låst meg inn i en ond sirkel med tunge tanker og bare gråter og tenker på barna mine. Tenker selvfølgelig det verste først. Har villet ringt lege hele uka men jeg er så redd for å få negativt svar HI Anonymous poster hash: bf2c7...7f8
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #5 Skrevet 23. november 2013 Jeg har vært der selv, så du har min fulle forståelse. Fant en tydelig kul på brystet, tenkte så klart det verste med en gang, gråt og alt mulig. Jeg ville ikke til legen, mannen bestilte time og tok meg med dit. Tok mammografi og det var ingenting. Jeg hadde ikke kreft, det var bare knuldrete brystvev. Følte meg smule dum som var så redd På mandag bestiller du time og si det haster, bare gjør det selv om du ikke vil. Lurt å sjekke med en gang. Er som regel uskyldig og helt ufarlig, som jeg skrev om bestefaren min. Husk at det ikke trenger å være kreft Hvis det viser seg du har kreft så har vi mange gode medisiner her i dag, mange har blitt friske. Bestemoren min har hatt kreft i noen år nå og hun har spredning i skjelettet. Takket være medisinen hun tar så holder den kreftcellene i sjakk og hun kan leve lenge. Les også her; http://mobil.tv2.no/nyheter/innenriks/helse/tromsoefirma-kan-ha-loest-kreftgaaten-4084484.html Men husk, det trenger ikke å bety du har kreft. Ikke søk mer på Internett, det gjør bare vond verre. Anonymous poster hash: 1c11e...912
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #6 Skrevet 23. november 2013 Takk det hjalp litt å lese dette Har fått roet meg litt nå og kan ikke tillate meg selv å gå å gruble sånn lenger. Det er jo tortur. Du har rett angående Internett da man kan jo lese på seg det meste der. Får vel ta tlf på mandag så er det ihverfall igang. Uff. Takk igjen for svar. HI Anonymous poster hash: bf2c7...7f8
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #7 Skrevet 23. november 2013 Jeg fikk nye føflekker og de jeg hadde (dvs alle føflekkene) ble forstørret.. Jeg nevnte det til lege og han mente at det var helt vanlig og få nye føflekker spesielt under graviditet og i alderen 20-30, så det kan like gjerne være hormoner. Ring lege, snakk om bekymringen, sjekk det opp. Bare ikke google ;-) krysser fingrene for deg.. Anonymous poster hash: 5a0a0...602
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå