Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Er det bare på min tv at lyden blir ekstra høy når det er intro til et program, eller på reklamen? Utrolig irriterende! Jeg må jo sitte med fjernkontrollen i hånda konstant fordi lyden blir grisehøy under reklamepausene. Hvis jeg skrur ned lyden under reklamen, hører jeg ingenting når programmet begynner igjen. Bare hos meg eller? Anonymous poster hash: 3f3c2...f22
klishe89 Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Nei, er sånn overalt. J irriterende. TvNorge og tv3 er verst.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 Nei, det er gjens over på de fleste kanaler. Bevisst fra TV-kanalene sin side, for at reklametiden skal være mer verdt. Anonymous poster hash: 67bef...d24
Gjest Hercule Poirot Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 Tror nok det er gjengs. Skrekkelig irriterende.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #5 Skrevet 23. november 2013 Slitsomt å skru ned lyden, så jeg bare holder meg for ørene når det er reklame. ;-) Anonymous poster hash: 8c731...b13
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. november 2013 #6 Skrevet 23. november 2013 He he. Dette husker jeg bestefar klaget på når jeg var liten. Så er nok ikke bare deg
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #7 Skrevet 23. november 2013 Disney Channel skrur opp lyden noe så grønnjævlig på reklamen Anonymous poster hash: c6f15...58f
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #8 Skrevet 23. november 2013 Det er nok ikke bare deg nei.... Mange introer til programmer er høyere enn selve programmet, og reklamene er i alle fall høyere volummessig. Bevisst, for å få deg til å reagere, og det gjør du jo Anonymous poster hash: 1ecb6...9b6
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #9 Skrevet 23. november 2013 Er slik her også! Sikker bare for at de skal forsikre seg om at vi får med oss reklamene! Det som skjer, er jo at lyden blir høyere, vi stirrer ekstra på tven, og skrur ned lyden samtidig som vi får med oss reklamen. Enkelte skrur heller ikke ned lyden, og da sitter man bare og irriterer seg, samtidig som man lytter og får med seg den jævla reklamen Psykologisk "rett" for at vi på død og liv skal få det med oss. Kunne heller skrudd opp lyden på nyhetene og ned på reklamene Anonymous poster hash: 994dd...ca1
pifi med tre nurk Skrevet 23. november 2013 #11 Skrevet 23. november 2013 Samboeren min sendte faktisk en klage til Tv2 om dette problemet.. Han fikk til svar at det ikke er høyere lyd under reklamen, bare mere lyd.. Hehe, vi har ledd mye av den mailen i ettertid..
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #12 Skrevet 23. november 2013 Samboeren min sendte faktisk en klage til Tv2 om dette problemet.. Han fikk til svar at det ikke er høyere lyd under reklamen, bare mere lyd.. Hehe, vi har ledd mye av den mailen i ettertid.. Ha-ha-ha!!!! Er det mulig å gi et så idiotisk svar?!?! Det eneste kanalene sikrer med den ekstra høye lyden i reklamepausene er at jeg bytter kanal i pausen, og ofte finner jeg et bedre program på en annen kanal, og så bytter jeg. Hadde reklamene vært med normal lydstyrke så hadde jeg nok blitt på kanalen under reklamepausene. Så meg mister de pga den høye lyden. Anonymous poster hash: 063ae...784
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #13 Skrevet 23. november 2013 Meg også. Ser alt (utenom noe NRK Super) på PVR og kutter da reklamen. Har gjort det i årevis. Og jeg jobber innenfor medier og reklame. Anonymous poster hash: 35296...225
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå