Gå til innhold

Takk til dere alle.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk til alle, som har fulgt meg i mine år her inne, svart på spørsmål, delt erfaringer og informasjon. Takk for oppmuntringer og trøst. Etter 2 AIH, 2 fersk, 2 frys, 1 MA og noen kjemiske sitter jeg her ved barnesengene og kikker ned på to vakre jenter som satt på 3. Ferskforsøk. De er allerede 4 mnd og det går strålende med oss alle. Og dermed er jeg ferdig m å få barn. Vi ønsket oss ett, og fikk to. Kan enda ikke tro at vi lyktes, og tilogmed dobbelt opp.

Jeg ser at de jeg har fulgt her inne har også blitt gravide, og nå sist: Tante Edel! Gratulerer, jeg har ventet på deg. ;)

Dette forumet har vært en stor støtte i disse tøffe årene, så takk....! Mulig jeg kikker innom, men jeg føler meg ferdig m ivf og forum. Alt til sin tid, og nå krever jentene alt. Så jeg vil ønske dere som fortsetter lykke til - jeg vet dere vil lykkes, selv om dere ikke vet det selv enda. Hold ut!

Varme tanker fra meg og småpumaene.

Skrevet

❤❤❤❤❤fantastisk :)))

Skjønner godt du vil ut herfra😀

Lykke til videre med gullungene:)

Godt jobbet 💖

Skrevet

Takk til alle, som har fulgt meg i mine år her inne, svart på spørsmål, delt erfaringer og informasjon. Takk for oppmuntringer og trøst. Etter 2 AIH, 2 fersk, 2 frys, 1 MA og noen kjemiske sitter jeg her ved barnesengene og kikker ned på to vakre jenter som satt på 3. Ferskforsøk. De er allerede 4 mnd og det går strålende med oss alle. Og dermed er jeg ferdig m å få barn. Vi ønsket oss ett, og fikk to. Kan enda ikke tro at vi lyktes, og tilogmed dobbelt opp.

Jeg ser at de jeg har fulgt her inne har også blitt gravide, og nå sist: Tante Edel! Gratulerer, jeg har ventet på deg. ;)

Dette forumet har vært en stor støtte i disse tøffe årene, så takk....! Mulig jeg kikker innom, men jeg føler meg ferdig m ivf og forum. Alt til sin tid, og nå krever jentene alt. Så jeg vil ønske dere som fortsetter lykke til - jeg vet dere vil lykkes, selv om dere ikke vet det selv enda. Hold ut!

Varme tanker fra meg og småpumaene.

ååå jeg er så hormonell, så nå begynte jeg å grine igjen! :cry3:  er så mye gladnyheter å bli rørt og glad v, og d spretter tårene frem... ja, puma... endelig var det min tur til å bli gravid igjen :D har kommet meg helt til den niende graviditetsuka nå, så det lover jol godt!!! :smilbla: 

utrolig herlig å høre at twinsa ligger glade og fornøyde i senga si - ønsker dere all lykke i fremtiden :kghjerte:

Det er utrolig godt at disse sidene finnes! De har gitt meg mye gjennom alle årene med slit.... håper av hele mitt hjerte at alle lykkes til slutt og blir like lykkelige som meg :gravid: 

Skrevet

Huff jeg fikk tårer i øynene av innlegget :). Hormonell for tiden... ;). Ønsker deg masse lykke til videre med dine to små prinsesser :). Håper jeg er like heldig som deg her jeg sitter og ruger på to embryo, 3.uttak :):). ❤

Skrevet

Huff jeg fikk tårer i øynene av innlegget :). Hormonell for tiden... ;). Ønsker deg masse lykke til videre med dine to små prinsesser :). Håper jeg er like heldig som deg her jeg sitter og ruger på to embryo, 3.uttak :) :). ❤

krysser fingrene for at det klaffer denne gangen :D

Skrevet

Lykke til videre puma:-) kjekt høre det går bra med dere:-)

Skrevet

Lykke til videre med dine to små kjærligheter! Her har min deilige blitt 9 mnd, men jeg klarer ikke la være å se innom her av og til, jeg føler meg nok som er IVF'er resten av livet og heier i det stille på alle her inne! :)

Skrevet

Hei Puma og twinspumaer

Så hyggelig å høre fra deg igjen at det går bra med dere. Du klarte det! Tenk at dere ble velsignet med to perfekte babyer også. Lykken er komplett og dere må kose dere og ta vare på hverdagsøyeblikkene. Lykke til med fremtiden til alle skjønne pumaer, store som små.

Klem

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Å jeg fikk gåsehud over hele kroppen jeg! <3

Masse lykke til med de to prinsessene dine og kos dere masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...