Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #26 Skrevet 23. november 2013 Nei, men bryr meg ikke så mye om hva folk mener. Har arvet en del litt "godt brukte" klær, men gidder ikke bruke masse penger på at andre skal synes det ser så bra ut. Kjøper noe nytt innimellom, klær som vi bruker når vi skal ut, i bursdager ol. Anonymous poster hash: 63b36...63f
rytme Skrevet 23. november 2013 #27 Skrevet 23. november 2013 Nei, aldri følt noe press.. men han er liten ennå. Jeg vet selv veldig lite om dyre merker, og tviler på at jeg hadde lagt merke til det hvis alle barna i barnehagen hadde dyrere klær enn gutten min.....
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #29 Skrevet 23. november 2013 Nei, det gjør jeg ikke. De fleste jeg omgåes har vanlige klær til barna fra HM, Kappahl, lindex, cubus ol, men mange - inkludert meg, kjøper ull fra joha, dresser fra reima ol. Men det ser ikke jeg på som merkeklær. Barna mine har Peak og gucci t-skjorter, men dette er gave fra besteforeldrene som er kjøpt i tyrkia. Anonymous poster hash: bc7a3...dd0
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #30 Skrevet 23. november 2013 Kunne ikke brydd meg mindre. Hvorfor? Fordi jeg er et selvstendig individ med egen fri vilje. Anonymous poster hash: 48a59...734
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 23. november 2013 #31 Skrevet 23. november 2013 Nei, har aldri følt noe press.
Mandala Skrevet 23. november 2013 #33 Skrevet 23. november 2013 Nei, aldri kjent noe press rundt det.
Miamimom Skrevet 23. november 2013 #34 Skrevet 23. november 2013 Nei. I bhg finnes alle typer- men jeg registrerer at hun som går siste året i bhg nå sier om enkelte plagg at hun ikke vil ha de på fordi de andre ler av henne.
sug lut Skrevet 23. november 2013 #35 Skrevet 23. november 2013 Nei. Men jeg er generelt ikke lett å presse til noe som helst.
Vicky Pollard Skrevet 23. november 2013 #36 Skrevet 23. november 2013 Nei, ikke i det hele tatt. Om mødre vil kle ut ungene sine som fjoller med nikkers og sixpence fra landstil.net til tusener, så får de slå seg løs. Mine unger er like lykkelige i joggisen fra hm.....
O`Neill Skrevet 23. november 2013 #37 Skrevet 23. november 2013 (endret) Nope.. ikke i det hele tatt.. Små barn vokser fort og herjer mye..de SKAL herje mye.. klatre i trær, rulle rundt i sandkassa, sparke fotball på løkka og komme hjem med grønske på knærne, hoppe i søledammer, plukke blåbær og søle litt og alt det der.. Blir som å krølle sammen og kaste penger ut av vinduet om en skal kjøpe luksus klær til barna..tipper grønske eller syltetøyflekk og blåbær sitter like bra på f.eks en hvit bukse fra Ralph Laurent som en hvit bukse fra HM.. forskjellen på de er merket og prisen.. Endret 23. november 2013 av O`Neill
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #38 Skrevet 23. november 2013 Ja. Er ung, uerfaren og har dårlig råd. Gjør så godt jeg kan for barnet mitt, men er "redd" for at andre skal dømme meg som dårlig mor. Det er utrolig mange som kommer med sårende kommentarer utelukkende basert på min alder. Føler at de ser mer negativt på at mitt barn kommer med arvede klær av billige merker sammenlignet med "alle andres" barn. Anonymous poster hash: 4cfe5...043
Stratos med 3 barn Skrevet 23. november 2013 #39 Skrevet 23. november 2013 Merkeklær.... Ja, jeg vet jeg er dum og latterlig enkel, men ærlig talt! Alle mine klær har et merke de! Noen er fra hm, andre fra Stormberg. Bare fordi noen har funnet på et idiotisk navn på klær og fått det for seg at nettopp deres gensere er verdt noen høvdinger, gjør ikke at jeg gidder å være så lettlurt og idiot å bruke penger på det! Folk må gjerne hyle opp om kvalitet og greier, men det der er bare øyet som ser. Hvilken unge trenger en genser som holder i 30 år? Og hvilken voksen gidder kle seg i det samme over mange år?? INGEN! Nei, menneskeheten et på vei til å gå til grunne pga egen idioti og lettlurthet. SÅ viktig er ikke klær utover at du trenger nok til ikke å fryse.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #40 Skrevet 23. november 2013 Absolutt ikke. Kjøper praktiske klær til barna, og siden feet aktive og går i bhg blir det Cubus, hm og lindex. Yttertøy kjøper jeg dyrere. Oftest følger jeg disse testene når jeg velger yttertøy. Dette gjelder vinterdresser og sko Ender som regel opp på reimadress og vikingsko. Så vinteren koster noen kroner med flere barn Anonymous poster hash: f857e...18e
Gjest Kransekakestanga Skrevet 23. november 2013 #41 Skrevet 23. november 2013 Nei, den galskapen har ikke nådd denne bygda enda, håper den aldri gjør det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå