Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 http://www.dagbladet.no/magasinet/2005/08/29/441656.html Det er helt sykt. Vi vet jo at det skjer, men får likevel en sjokk opplevelse når jeg leser om det. Kjenner jeg får mest til til å ta med meg den nydelige somaliske jenta i barnehagen til poden hjem og passe på at ho aldri havner i noen statestikk for kjønns lemlestelse Anonymous poster hash: 7655f...c9e
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Sorry. Jeg klarer ikke lese den akkurat nå. Jeg venter enda på at den somalske jenta jeg kjenner på 9 år skal komme hjem igjen, svaret fra mor er bare at hun er på en ferie som har vart i noen år nå . Får vondt i amgen av å tenke på det, aner ikke hvor hun er eller om noen har gjort henne noe vondt. Anonymous poster hash: 6ff55...691
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 Sorry. Jeg klarer ikke lese den akkurat nå. Jeg venter enda på at den somalske jenta jeg kjenner på 9 år skal komme hjem igjen, svaret fra mor er bare at hun er på en ferie som har vart i noen år nå . Får vondt i amgen av å tenke på det, aner ikke hvor hun er eller om noen har gjort henne noe vondt. Anonymous poster hash: 6ff55...691 Hoff så grusomt det må være å sitte der å ikke vite hva som er skjedd uten å kunne gjøre noe med det :-( Anonymous poster hash: 7655f...c9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå