Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Sko som er avbildet med sand på seg og du ser at de er meget slitte. Kjeldress med hull på kne og rumpe. Riktignok til lav minstepris, men ANYWAY! Man selger ikke så slitte klær og sko :S Er på en salgsside på fb dette, og jeg blir flau på deres vegne! Anonymous poster hash: 50b2d...edf
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Hvorfor bryr du deg? Anonymous poster hash: 91ace...2b6
Modesty Blaise. Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 Hvorfor blir du flau? Det går jo ikke på deg i det heletatt, så det er en litt rar ting å bli flau over?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 Fordi folk tenker som så at i den familien har de det så dårlig at de må ty til salg av ødelagte ting for å få det til å gå rundt.. Anonymous poster hash: 50b2d...edf
Modesty Blaise. Skrevet 23. november 2013 #5 Skrevet 23. november 2013 Fordi folk tenker som så at i den familien har de det så dårlig at de må ty til salg av ødelagte ting for å få det til å gå rundt.. Anonymous poster hash: 50b2d...edf Du tenker jo tydeligvis det. Men igjen, det er jo ingen grunn for deg å bli flau, det er jo ikke du som selger disse tingene. En ting er jo om svigerinnen din hadde blitt flau over å måtte selge ting (selv om jeg ikke helt ser hva som skal være flsut med å selge brukte ting),men jeg ser fremdeles ikke hvorfor dette er noe du bør bry deg om?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå