sologsommer Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Er ikke ofte vi bruker kyllingkjøttdeig, men nå tror neg vi har brukt det for sidste gang. Åpnede en pakke og synes at den ikke luktede godt, kam ikke si hvad den luktede av, men ikke godt!! Tenkte at der kanskje var pga. Av vakummet. Gikk i dusjen og dajegvar ferdig, stinkende det i hele huset!! Har dere samme erfaring eller har vi fått et dårligt produkt? (Det var 2 pakker)
klishe89 Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Har spist kyllingkjøttdeig to ganger. Kjøpt på to ulike butikker med god holdbarhet. Endte med oppkast begge ganger. Har ikke rørt kyllingkjøttdeig etter det. Bruk heller filet
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 Hadde du visst hva som er i kyllingkjøttdeig, så hadde du aldri spist det. Jeg bare nevner det... Anonymous poster hash: d14a0...21c
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 Uh oh, nå får vi snart en moralpreken om kyllinger som mates steroider, får vingene sine knekket for at de ikke skal fly avgårde og drepes for å bli til mat. Anonymous poster hash: 12ac9...bc0
sologsommer Skrevet 23. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2013 Hadde du visst hva som er i kyllingkjøttdeig, så hadde du aldri spist det. Jeg bare nevner det...Anonymous poster hash: d14a0...21c Takk for opplysningen, men jeg er så voksen at jeg både vet hva den, pølse, leverpostei, servalat, gulost! Osv. Inneholder Men takk igjen
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #6 Skrevet 23. november 2013 Hadde du visst hva som er i kyllingkjøttdeig, så hadde du aldri spist det. Jeg bare nevner det...Anonymous poster hash: d14a0...21c Takk for opplysningen, men jeg er så voksen at jeg både vet hva den, pølse, leverpostei, servalat, gulost! Osv. Inneholder Men takk igjen Du synes med andre ord det er greit å spise MUK. Æsj! Anonymous poster hash: d14a0...21c
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #7 Skrevet 23. november 2013 Hadde du visst hva som er i kyllingkjøttdeig, så hadde du aldri spist det. Jeg bare nevner det...Anonymous poster hash: d14a0...21c Takk for opplysningen, men jeg er så voksen at jeg både vet hva den, pølse, leverpostei, servalat, gulost! Osv. Inneholder Men takk igjen Du synes med andre ord det er greit å spise MUK. Æsj! Anonymous poster hash: d14a0...21c Kyllingkjøttdeig inneholder ikke MUK Anonymous poster hash: 12ac9...bc0
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #8 Skrevet 23. november 2013 Det er ikke MUK i kjøttdeig, det er ikke tillatt. Kun i varmebehandlede produkter som nuggets osv. Bare sånn siden noen mener noe annet. Anonymous poster hash: d3d35...e09
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 23. november 2013 #9 Skrevet 23. november 2013 Jeg synes kyllingkjøttdeig lukter helt vanvittig vondt og smaker æsj!
sologsommer Skrevet 23. november 2013 Forfatter #10 Skrevet 23. november 2013 Når vi har hatt det før, har det luktet veldig "fersk". Det her stinket! Ingen der har kjøpt/smakt de fra Rimi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå