Tante_Esel Skrevet 23. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2013 er det noen regler? sånn mellom den 0g den uka? takk for svar
brulta92 Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 De sier vel at man skal være mellom 17 og 20 uker
Tante_Esel Skrevet 23. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2013 De sier vel at man skal være mellom 17 og 20 uker ok takk
kjerringa-mot-straumen Skrevet 23. november 2013 #6 Skrevet 23. november 2013 jeg fikk uke 19, det er jo eeeevighet til fikk uke 17 ca med de to forrige, så sikkert derfor jeg forventet litt før. Men skal på tidlig ul, så bekymringene håper jeg forsvinner litt da Gleder meg uansett til å "se" baby i uke 19, er blitt stor da
Tante_Esel Skrevet 23. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2013 jeg fikk uke 19, det er jo eeeevighet til fikk uke 17 ca med de to forrige, så sikkert derfor jeg forventet litt før. Men skal på tidlig ul, så bekymringene håper jeg forsvinner litt da Gleder meg uansett til å "se" baby i uke 19, er blitt stor da har allerede vært å sett et blinkene hjerte, i uke 6+3, og skal tilbke i uke 10+5,... jeg bare lurte på når den ordinære var hehe.. jeg blir fulgt opp i huet og ræva men det er jeg veldig glad for!! når skal du på tidlig ul?
kjerringa-mot-straumen Skrevet 24. november 2013 #8 Skrevet 24. november 2013 jeg fikk uke 19, det er jo eeeevighet til fikk uke 17 ca med de to forrige, så sikkert derfor jeg forventet litt før. Men skal på tidlig ul, så bekymringene håper jeg forsvinner litt da Gleder meg uansett til å "se" baby i uke 19, er blitt stor da har allerede vært å sett et blinkene hjerte, i uke 6+3, og skal tilbke i uke 10+5,... jeg bare lurte på når den ordinære var hehe.. jeg blir fulgt opp i huet og ræva men det er jeg veldig glad for!! når skal du på tidlig ul? Er godt det da! Jeg skal inn på onsdag, da er jeg 9+3. Syntes egentlig de 5 ukene som er gått siden graviditeten ble bekreftet har gått fort
Anonym bruker Skrevet 25. november 2013 #9 Skrevet 25. november 2013 Ordinær ul mellom 16-20. Skal til legen neste mandag på første svangerskapskontroll selv om jeg har vært hos legen hver uke de siste 5 ukene pga ekstrem kvalme og oppkast. Var på torsdag på tidlig ul da var jeg 9+2 . Var gøy og se lille spire snurre runt dær inne :-) Anonymous poster hash: 252fa...348
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå