Gå til innhold

hvilken uke får man ordinær ultralyd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det noen regler? sånn mellom den 0g den uka?

takk for svar :D

Skrevet

De sier vel at man skal være mellom 17 og 20 uker :)

Skrevet

De sier vel at man skal være mellom 17 og 20 uker :)

ok takk :D

Skrevet

jeg fikk uke 19, det er jo eeeevighet til :) fikk uke 17 ca med de to forrige, så sikkert derfor jeg forventet litt før. Men skal på tidlig ul, så bekymringene håper jeg forsvinner litt da :) Gleder meg uansett til å "se" baby i uke 19, er blitt stor da :hjerte:

Skrevet

jeg fikk uke 19, det er jo eeeevighet til :) fikk uke 17 ca med de to forrige, så sikkert derfor jeg forventet litt før. Men skal på tidlig ul, så bekymringene håper jeg forsvinner litt da :) Gleder meg uansett til å "se" baby i uke 19, er blitt stor da :hjerte:

har allerede vært å sett et blinkene hjerte, i uke 6+3, og skal tilbke i uke 10+5,... jeg bare lurte på når den ordinære var :D hehe.. jeg blir fulgt opp i huet og ræva :P men det er jeg veldig glad for!!

når skal du på tidlig ul?

Skrevet

har allerede vært å sett et blinkene hjerte, i uke 6+3, og skal tilbke i uke 10+5,... jeg bare lurte på når den ordinære var :D hehe.. jeg blir fulgt opp i huet og ræva :P men det er jeg veldig glad for!!

når skal du på tidlig ul?

Er godt det da! :) Jeg skal inn på onsdag, da er jeg 9+3. Syntes egentlig de 5 ukene som er gått siden graviditeten ble bekreftet har gått fort :)

Skrevet

Ordinær ul mellom 16-20. Skal til legen neste mandag på første svangerskapskontroll selv om jeg har vært hos legen hver uke de siste 5 ukene pga ekstrem kvalme og oppkast. Var på torsdag på tidlig ul da var jeg 9+2 . Var gøy og se lille spire snurre runt dær inne :-)

Anonymous poster hash: 252fa...348

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...