Gå til innhold

Hva er det med julebord...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veit at julebord sesongen er da flest er utro... Var på et med jobben i går, og partnere var ikke med... 3 stykker av dem på jobben brydde seg tydeligvis ikke om at dem har partner hjemme... Ikke mitt problem, så bryr meg ikke sånn sett, men jeg snakker mye med dama til han ene, men er ikke noe venn sånn sett... Men syns henne hadde fortjent og vite det... Men skal selvfølgelig ikke blande meg....

Anonymous poster hash: d2314...e2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det syns jeg du burde!

Skrevet

Veit at julebord sesongen er da flest er utro... Var på et med jobben i går, og partnere var ikke med... 3 stykker av dem på jobben brydde seg tydeligvis ikke om at dem har partner hjemme... Ikke mitt problem, så bryr meg ikke sånn sett, men jeg snakker mye med dama til han ene, men er ikke noe venn sånn sett... Men syns henne hadde fortjent og vite det... Men skal selvfølgelig ikke blande meg....Anonymous poster hash: d2314...e2b

Det burde du! Tenk om det hadde vært din partner, ville ikke du ha visst det da?

Anonymous poster hash: de8ea...fe0

Skrevet

Veit at julebord sesongen er da flest er utro... Var på et med jobben i går, og partnere var ikke med... 3 stykker av dem på jobben brydde seg tydeligvis ikke om at dem har partner hjemme... Ikke mitt problem, så bryr meg ikke sånn sett, men jeg snakker mye med dama til han ene, men er ikke noe venn sånn sett... Men syns henne hadde fortjent og vite det... Men skal selvfølgelig ikke blande meg....Anonymous poster hash: d2314...e2b

Det burde du! Tenk om det hadde vært din partner, ville ikke du ha visst det da?Anonymous poster hash: de8ea...fe0

Jo, jeg hadde ville ha vist det... Snakka med han etterpå, og da sa han bare at henne var så pågående at han ikke hadde noe valg, tull bare.... Denna samme dama prøvde seg på mannen min og, men mannen min bare dyttet henne vekk og sa nei... (Vi jobber sammen, så vi var det eneste parret) men veit det blir mye bråk nå tull vist jeg sier noe :( ja, kall meg feig :(

Skrevet

Ikke si det. Dette har du ingenting med

Anonymous poster hash: b491e...959

Skrevet

Ikke si det. Dette har du ingenting medAnonymous poster hash: b491e...959

Jeg veit det. Men poenget mitt med innlegget var at det er helt utrolig at det går ann og være sånn pga julebord...

Skrevet

Ikke si det. Dette har du ingenting medAnonymous poster hash: b491e...959

Jeg veit det. Men poenget mitt med innlegget var at det er helt utrolig at det går ann og være sånn pga julebord...

Ja fyren er helt idiot og julebord og fylla er ingen unnskyldning.MEN jeg ville ikke sagt noe da dere ikke er veldig gode venner

Anonymous poster hash: b491e...959

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...