Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Mormors ditt og bestefars datt. Kjenner ingen som selger. Anonymous poster hash: 38815...547
DaTuMa Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Ofte står de utenfor senter o.l. og selger. Evt kontakt fotballlag og andre foreninger, de selger ofte. Eller skoleklasser. Spiser du mye kan du bestille fra fabrikken selv
Kyllingbein Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 Er du på Facebook? Ser de ofte selges på kjøp og salg sider. Etterlys der (ev på statusen din og. Kanskje noen venner har barn som selger ).
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 Her jeg bor selger 8 klasse til inntekt for polentur de skal på. Er ofte idrettslag eller foreninger som selger. På kjøp, salg bytte siden for her jeg bor er det flere som har lagt ut at de tar imot bestilling. Mange av disse kakene er faktisk gode. Mye av julebaksten ble der i år. Baking og kraftig bekkenløsning er ingen god kombinasjon:-( Anonymous poster hash: c7e71...8cb
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #5 Skrevet 23. november 2013 Mormors ditt og bestefars datt. Kjenner ingen som selger. Anonymous poster hash: 38815...547 Hvor bor du? Jeg vet at noen skoler på Jæren i Rogaland selger disse typene hvert år Anonymous poster hash: df02c...faa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå