Gå til innhold

HVORDAN er det jordmor stripper livmorhalsen egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner hun tappen og røsker i den rett å slett? Eller hva er det hun egentlig holder på med oppi der? Gjør det forferdelig vondt? Nysgjerrig ettersom jeg skal strippes til uka.

Anonymous poster hash: 247f8...b33
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strpping går veldig fort. Det gjør litt vondt, men ikke noe å grue seg til :) er mest ubehagelig..Hun "utvidet" livmormunnen litt på meg iallefall :)

Skrevet

Fjerner vel en hinne? Aner egentlig ikke HVA hun gjør. Ble strippet selv, og jeg syns ikke det var vondt i det hele tatt. Og dagen etter fødte jeg :) lykke til!

Anonymous poster hash: 01b9c...5f8

Skrevet

Strippet var mye Værre enn selve fødselen... Au!

Skrevet

Ah takk for svar ;-) Har født før, men aldri blitt strippet (tror jeg!?). Satser på at det er effektivt da! Eller at ting skjer av seg selv før jeg rekker det.

Skrevet

Effektivt var det! Baby kom dagen etter :) og jeg var erkeb moden eller noe åpen da jeg ble strippet. Skulle bli igangsatt dagen etter, men slapp for hun kom sv seg selv :)

Skrevet

Sikkert et veldig dumt spørsmål, men jeg spør alikevel.

Hva er stripping, og hvorfor gjøres det ?

Anonymous poster hash: 9f297...d69

Gjest Sekretøsa
Skrevet

De tøyer vel åpningen, hvis man er åpen? Jordmor klarte hvertfall å åpne én cm mer.synes ikke det var vondt. Gjort det to ganger

Skrevet

Det var helt jævlig vondt. vil unngå det neste gang.

Anonymous poster hash: a66ab...77c

Skrevet

Jordmødrene var å rota oppi der noen ganger dagen før ungen ble født. Fy faen, det var vondt!

Skrevet

Jaja, vondt kan det godt få gjøre. Bare det forhåpentligvis funker! Vill IKKE bli igangsatt. 

Skrevet

De røsker i åpningen, prøver å utvide den. Men livmorhalsen må være avflatet, ellers er det ikke noe å strippe.

Nr 2 her kom halvannet døgn etter. Og vondt var det ikke, bare ubehagelig.

Skrevet

Ble strippet med nr 2. Hadde ikke noen virkning og var grisevondt!! Aldri mer :P

Anonymous poster hash: 74f49...6fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...