Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg brukt opp mine 3 offentlige forsøk:-(

Dere som har gått privat, hva/hvor anbefaler dere?

Skrevet

Da har jeg brukt opp mine 3 offentlige forsøk:-(

Dere som har gått privat, hva/hvor anbefaler dere?

Har ikke gått privat enda selv, men om det blir til det etter hvert kommer vi til å gå for Hausken. Jeg har 3 venninner som går der, og de har alle blitt raskt gravide(til tross for høy alder). Hun ene har riktignok mistet to ganger nå, selv med blodfortynnende. Ved neste forsøk skal de bruke skratching-metoden hvor de lager et lite sår i livmoren som gjør at egget fester seg lettere og holder seg fast. Hausken har nå avdeling både i Haugesund og Bergen.

Skrevet

Tror begge de klinikkene er bra. Jeg bruker Maigaard selv og har et godt inntrykk. Hørt mye bra om Hausken også. Av de to klinikkene ville jeg nok tatt hensyn til reisevei.

Skrevet

Bor 3,5 timer fra Haugesund og 2,5 timer fra Krustiansand, så Hausken blir jo nærmest! Vanskelig! Trodde Maigård var mte billigere, men med reise og opphold kommer de ganske likt ut ser jeg! Har hatt 3 firsøk på haugesund fertilitetssenter! De sa at om jeg valgte hausken, så sente de vare over papirene mine der, så tror det blir til at vi havner der!

Skrevet

Jeg var også ferdig med de 3 offentlige, vi gikk for Hausken. Var fornøyd med oppfølging så langt vi kom, men slapp jo heldigvis gå i gang med medisiner. De er raske ta inn pasienter, og er jo lettere planlegge reise opp der en til Danmark:-) ( vi tenkte og på Danmark ). Trist se du må tilbake i ivf karusellen igjen:-( lykke til!

Skrevet

Hausken i Haugesund anbefales på det sterkeste!!! :)

her er vi strålende fornøyd, prøvd i flere år selv, og startet IVF og sitter her gravid på første forsøk :) er 10+5 i dag med en liten "hausken" baby :) vi har kun positive ting å si om Hausken i Haugesund!! :) kjempe hyggelige folk, svarer på alle de dumme spørsmålene man har uansett når man ringer, god oppfølging både før og etter man ble gravid :)

Skrevet

Jeg har vært hos Hausken, og fikk tvillinger på 2.forsøk. Har imidlertid kun sansen for en av legene der. Resten av klinikken virker å ha blitt litt for store for seg selv, med dobbeltbookinger og knapt nok tid til samtale med legen. Masse rot med papirer i forkant også. Vi bor i Bergen og kommer faktisk til å benytte oss av private aktører i Oslo framfor å benytte oss av Hausken igjen pga dårlig menneskebehandling. De må huske på at folk betaler i dyre dommer for dette, så å ivareta pasientene sine burde være en selvfølge.

Anonymous poster hash: 7787e...e09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...