Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 Hvor lang tid tok det før det var i Bhg/skole igjen? Og ble det komplikasjoner? Anonymous poster hash: 58232...0f0
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 (endret) Vi hadde han vel hjemme i ei uke tror jeg, ingen vanlige komplikasjoner men han har et syndrom som har gjort han litt trangere i halsen enn andre, det var en av grunnene til operasjonen, det gjorde også at de nesten måtte intubere han på ny etter operasjonen for han hovnet opp så mye. Men de slapp det og alt gikk veldig bra, vi er veldig fornøyde og operasjonen hjalp veldig! Han ble dom en ny gutt og har faktisk nesten ikke vært syk siden. En slik komplikasjoner trenger du ikke å bekymre deg for. Men jeg ville forberedt meg før operasjonen, i Norge får man ikke kjøpt ibux/ibumetin stikkpiller og han nektet å ta den flytende, så når vi kom hjem fra sykehuset fikk vi ikke smertestillende han godt nok, bare paracet holder ikke. Han var helt apatisk og blek av smerter. Sykehuset gir ikke smertestillende til de som er sendt hjem men til slutt så fikk vi overtalt dem, for de har ibux/ibumetin i stikkpilleform. Etter det har jeg hver gang jeg er i Sverige kjøpt dette og "oppdatert" medisinskrinet. Lykke til med operasjon, for oss ble det supert selv om det ikke er noe gøy å se barna bli operert og dagene etter, han ble en helt ny gutt. Endret 23. november 2013 av Myrsnipa1♂&snart2♀
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 Forbanna autokorrektur!!! Overse alle teite skrivefeil, skriver fra mobilen...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 Vår var hjemme fra barnehage i to uker etter, og en uke før operasjonen for å ikke bli syk. Tok polypper og satte inn dren på begge ører samtidig. Anonymous poster hash: cfa5c...a38
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #5 Skrevet 23. november 2013 Hjemme en uke, fikk med resept på voltarol og pinex stikkpiller. Anonymous poster hash: 75fed...1f8
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #6 Skrevet 23. november 2013 Vår var hjemme fra barnehage i to uker etter, og en uke før operasjonen for å ikke bli syk. Tok polypper og satte inn dren på begge ører samtidig. Anonymous poster hash: cfa5c...a38 Glemte å skrive at det ikke ble noen komplikasjoner, han kom seg veldig fort og var i farta med én gang. Litt smerter de første nettene, men ellers var han godt smertelindret. Han er en helt ny gutt, ikke vært syk siden operasjonen (i juni), han prater mye renere, hører mye bedre, spiser mye mer enn før og har sluttet å snorke. Anonymous poster hash: cfa5c...a38
<3 2G <3 Skrevet 23. november 2013 #7 Skrevet 23. november 2013 Min var 7 år og ble hjemme i to uker, dem ene uka var høstferie,men han var uansett ikke klar før mandagen etter den. Ga pinex stikkpillene etter klokka og det funket fint. Saftis som ekstra smertestillende. Ingen komplikasjoner og fin form egentlig. Litt ekstra vondt de tre nettene ruren slapp bare. Etter det var det stigende form. Går lettere jo mindre de er. Viktigs å gi smertestillende etter klokka og ikke når de sier de har vondt.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2013 #8 Skrevet 23. november 2013 Hjemme to uker som var anbefalingene fra legen. Ingen komplikasjoner og stupte kråka samme dag (anbefales ikke). Naboen ble innlagt på sykehuset dagen etter operasjon pga blødninger. Kom hjem et par dager etterpå. Anonymous poster hash: 63863...132
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 23. november 2013 #9 Skrevet 23. november 2013 (endret) Apropo dette å være hjemme med barna etter operasjonen. Har dere fått med bekreftelse på operasjon hvor det står barnet må være hjemme 1uke, og som skulle leveres på Nav? Endret 23. november 2013 av craZy&roCkaNattTerorist
suseduse Skrevet 23. november 2013 #10 Skrevet 23. november 2013 Hu var 3 når hu ble operert og var hjemme i litt over 2 uker. Spiste nesten ingenting, ikke is eller vaniljesaus ol engang. Kom seg greit etter at hu begynte å spise, men hadde ganske vondt selv om vi var flinke med smertestillende hver 6 time eller hva det var... Ingen blødninger eller andre komplikasjoner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå