Gå til innhold

Er jeg hønemor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nettopp komt hjem fra sykehuset med nr 3. Svigerinna mi på 18 og typen på samme alder har lyst til å ha 3-åringen med seg ut. Det i seg selv er greit, men de skal kjøre til et storsenter som er 30 min med kjøring og de har bare hatt lappen i 1 mnd så jeg kjenner det knyter seg i magen og har lyst å si nei...

Anonymous poster hash: 1d8e8...9d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av. De som har lappen skal være skikket til å kjøre.

Hvis ikke, haddde vedkommende strøket på oppkjøringen.

Anonymous poster hash: 28fdc...b26

Skrevet

Så lenge de er ansvarlige og moden så hadde jeg ikke hatt noen problemer med det, men takket ja med glede :D

Anonymous poster hash: f40e0...9b7
Skrevet

Signerer de over!

Skrevet

Hadde vært skeptisk... Har man hatt lappen i 1 mnd er man jo ikke akkurat en erfaren sjåfør. Og har sett altfor mange tilfeller av 18-åringer som tror de er verdensmestere og ikke tar noe som helst hensyn til andres eller eget liv...:P Men selvfølgelig, det finnes jo ansvarsfulle og modne 18-åringer også...

Anonymous poster hash: 8d2bf...6e9

Skrevet

Be om at de kjører ekstra forsiktig siden de har edelstenen din om bord?

Skrevet

Det hadde jeg aldri sagt ja til. Spesielt på denne tiden av året mtp. føre. Hadde aldri tilgitt meg selv om skulle skje noe.

Anonymous poster hash: b3324...e6f
Skrevet

Jeg sa nei... :o

Anonymous poster hash: 1d8e8...9d6

Skrevet

Jeg har 2 barn som har lappen, og som har hatt med seg småsøsken i bilen fra de fikk den. Det er noe jeg bare bestemte meg for at jeg måtte stole på. Til syvende og sist er det jo bra for alle parter. Så ja, jeg synes du er hønemor(les: hysterisk;)

Skrevet

Jeg sier nei fordi de er alt for uerfarne som sjåfører. Og fordi at skulle uhellet først være ute er det de eldre søsknene som skal leve med samvittigheten om at noe skjedde lillesøster/lillebror. Og det unner jeg ikke noen, spesielt ikke storesøster/storebror. Dette har de full forståelse for.

Skrevet

Jeg kjørte i grøfta å enda rundt på taket, 1 mnd etter jeg kjørte opp, hadde egentlig tenkt å hente søstera mi på 3 i barnehagen den dagen, glad jeg ikke gjorde det, for å si det sånn:p Jeg var forsiktig , men ikke nok forsiktig og ikke nok erfaring til å takle det føret, jeg hadde sagt nei! Du er ikke hysterisk.

Anonymous poster hash: e4e62...5b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...