Mamma_til_2 Skrevet 23. november 2013 #1 Skrevet 23. november 2013 jeg og familien skal reise hjem i jula men jeg ser nå på flybilletter og her er mitt dilemma: Fly en er Norwegian fra Oslo kl 17.40 lille julaften, fremme på flyplass kl 19.30 så er det bil i ca 4 timer! retur er 1 januar kl 19.50 Oslo kl 21.35. dette koster 6000kr Fly to er Sas lille julaften fra Oslo kl 08.30 flyplass kl 10.00 4 timer i bil, retur 2 januar kl 17.55 Oslo 19.35 dette koster 7500kr Jeg er så usikker på om jeg skal bruke hele lillejulaften ( vi er ikke fremme hos min familie før kl 23.30) på og ta Norwegian bare for og spare 1500 kr og så liker jeg sas mye bedre! THIHI ganske morsomt og bruke tastatur i dag, jeg fikk juleneglene på går og de er mildt sakt uvant og bruke Men ellers så gleder jeg meg til jul er mange år siden jeg feiret sammen med familien
Anne-B. Skrevet 23. november 2013 #2 Skrevet 23. november 2013 Heia sas! Hadde glatt betalt de ekstra kronene for mer komfortabel reise.
Ziva Skrevet 23. november 2013 #3 Skrevet 23. november 2013 Nå elsker jeg Norwegian på grunn av bagasjemulighetene. Men jeg er også for å utnytte tiden best mulig. Hadde ikke tenkt over det et øyeblikk. Stå heller tidlig opp og ta Sas.
sug lut Skrevet 23. november 2013 #4 Skrevet 23. november 2013 Hvis du har pengene vil jeg brukt dem. Uansett er det en drøy reise...
ms.Pond Skrevet 23. november 2013 #5 Skrevet 23. november 2013 Er normalt en norwegianperson, det er mest av økonomiske grunner, men her ville jeg ikke nølt med å sasse for en gang skyld. Alt for å gjøre det enklest og skånsomst mulig for de involverte i jula. Det pleier å bli hektisk nok likevel
Mamma_til_2 Skrevet 23. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2013 Ja det med penger jeg ser ikke problemet med 1500kr men mannen er ikke helt enig, jeg vill bruke SAS han vill ta norwegian.
Ziva Skrevet 23. november 2013 #7 Skrevet 23. november 2013 Bruk seteplassering som argument og kostnader for seteplassering og bagasje. Har du tatt det med i beregningen, for på sas så er vel det inkludert i prisen og på norwegian er det ikke.
frk Nilsen Skrevet 23. november 2013 #8 Skrevet 23. november 2013 Hadde tatt SAS, tenk så deilig det blir å slappe av med familien på lillejulaften i stede for å komme fram ved midnatt, sulten, trøtt, gretten osv
Iiiiik Skrevet 23. november 2013 #9 Skrevet 23. november 2013 For mine ville også julaften blitt ødelagt av en så styrete lille julaften, så jeg ville ikke vært i tvil. Det er jo en dyr reise dere skal ut på uansett, så jeg ville tenkt at de 1500 var en julegave til alle for å sikre at selve julaften gikk bra.
Mamma_til_2 Skrevet 24. november 2013 Forfatter #10 Skrevet 24. november 2013 Joda jeg brukte min kvinnelist og eksepsjonelle overtalelsesevne så det blir SAS
sug lut Skrevet 24. november 2013 #11 Skrevet 24. november 2013 THIHI ganske morsomt og bruke tastatur i dag, jeg fikk juleneglene på går og de er mildt sakt uvant og bruke Og så, siden du har løst selve saken, til det jeg hele tiden TENKTE jeg skulle kommentere! Har du bilde av juleneglene? Er det sånne som er støpt på, og er det garantert at de sitter til ribba kommer på bordet? Har de nisser på?
Mamma_til_2 Skrevet 24. november 2013 Forfatter #12 Skrevet 24. november 2013 foreløpig er det type "stick on" for og finne ut hvor lange de skal være, skal tilbake på salongen i neste uke og få støpte som skal sitte til jeg går inn for og fjerne de De hadde slike julemotiv til og feste på neglene kanskje jeg skal få meg noen med nisser på det hørtes lurt ut Jenta på 6 år spurte om det var slike heksenegler jeg hadde siden de plutselig vokste fort hun vill og ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå